top of page

Tienen-Bloemenstad ||Tienen-floral-city – Theo-Herbots

In Tienen worden er door gans de stad Bloembakken geplaatst.

Ook aan openbare gebouwen.

Zelfs de lantarens worden versierd met bloembakken.

Deze worden regelmatig voorzien van nieuwe planten, van in het prille voorjaar met voorjaarbloeiers tot in het najaar met najaarsbloeiers.

Ik heb hier beneden enkele voorbeelden aangehaald, ze allemaal fotograferen en publiceren zou teveel zijn.

Bekijk deze mooie foto’s eens en als U niet van Tienen bent, breng eens een bezoekje, U zal er geen spijt van krijgen.

En als U er dan toch bent, bezoek dan ook eens onze Voortreffelijke Horecazaken, die ondanks de beperkingen van de corona-maatregelen, nog steeds geweldige en voortreffelijke diensten aanbieden

Bezoek ook eens mijn portfolio om mijn andere foto’s met bezienswaardigheden van mijn Prachtige Stad Tienen te bekijken


FOTO || PHOTO – PORTFOLIO THEO

Wilt U meer weten over mijn fotografie en wat ik nog allemaal fotografeer? bekijk eens het verhaal over mijn Fotografie hier beneden.

PS: Ik wil bij deze toch de andere WordPress-Bloggers danken die mij in het verleden ertoe hebben aangezet om de draad terug op te nemen met mijn Fotografie. En ook de vele prachtige Foto’s die zij op hun Blog plaatsen en waar ik reeds veel inspiratie heb uitgehaald


Het verhaal over mijn Fotografie || The story about my Photography

Powered by ViewBug

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comments


bottom of page