top of page

SNEEUWPRET IN TIENEN KORT VAN DUUR ||SNOW FUN IN TIENEN SHORT OF DURATION

Toen ik op vrijdag 15/02/2021 hoorde dat er op zaterdag een sneeuwzone over België zou trekken, maar dat er reeds op zondag snel een dooi zou volgen, heb ik alles klaargemaakt voor een winter-foto-reportage.

Door de opwarming van het klimaat, zijn er de laatste jaren niet veel kansen meer geweest om hier in Tienen nog foto’s te maken van sneeuwlandschappen, maar het is me toch gelukt om er enkele te maken

De foto’s zijn doordat ik zo snel moest tewerk gaan, misschien niet van superkwaliteit, maar ik heb mijn best gedaan;

PS: DE FOTO’S OP MIJN VIEUWBUG EN PORTFOLIO ZIJN VAN BETERE KWALITEIT DAN HIER OP MIJN BLOG

Dit heeft te maken met oplaadkwaliteit, verneem meer daarover onder de foto’s























































U kan de foto’s ook reeds terugvinden op mijn Vieuwbug (waar ik meedoe aan fotowedstrijden)

Bekijk het via de knop hier beneden KLIK ==>>HIER

En op mijn PortfolioKLIK ==>>HIER

THEO-HERBOTS

BEDANKT VOOR

  1. UW BEZOEK

  2. UW VERTROUWEN

  3. UW REACTIES

  4. UW INSCHRIJVING OP DE NIEUWSBRIEF

  5. EN DELEN OP SOCIAL-MEDIA

VERNEEM MEER OVER MIJ Klik hier

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

2 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page