top of page

Theo-Herbots-Fotografie | Kandidaten Open-Vld-Tienen Verkiezingen 2018 | Candidates Open-Vld-Tienen

TRANSLATE THIS BLOG HERE




Alhoewel ik in deze Blog niet teveel campagne wilde voeren rond de verkiezingen omwille van het feit, dat ik binnen de andere Partijen ook heel wat Vrienden heb die dan misschien een andere ideologie en andere meningen hebben maar waar er toch een Wederzijds Respect is; wil ik voor éénmaal toch nog een bericht omtrent de Verkiezingen publiceren.

Waarom?

Het heeft me enorm geroerd hoe mooi de mensen #van Open-Vld-Tienen me in de video hier beneden hebben beschreven en hoe zij er de nadruk hebben op gelegd op mijn twee belangrijste Hobby’s / Passies: Bloggen En Fotograferen.

Sinds ik door zware tegenslagen eind 2010 en het verlies van een Dierbaar Iemand (ik ga hier geen beschrijvingen rond geven), ben ik beginnen te Bloggen en sedert kort 25 Juli 2018 ook terug beginnen te fotograferen, meer als een vlucht weg van pijnlijke emoties.

De prachtige manier hoe De Mensen van #Open-Vld-Tienen, mijn Zienswijzen, Mijn doelstellingen en mijn Hobbys / Passies rond Bloggen en Fotograferen in beeld hebben gebracht, maken dat het niet langer een vlucht, weg van mijn emoties zal zijn, maar een ander doel

Mijn Prachtige Stad #Tienen, Wereldwijd bekend maken bij het steeds groeiende aantal Volgers op deze Blog, met mijn Foto’s en mijn berichten en om zo Het Toerisme, De Economie de werkgelegenheid en het Algemeen Welzijn voor Iedereen in #Tienen te bevorderen.

Bekijk ook eens mijn video met mijn Doelstellingen hier beneden

Als U meer omtrent mijn Politieke Ambities wilt vernemen, Bezoek dan mijn Website

en als U er dan toch bent, bezoek dan zeker ook de Website Open-Zone en via daar de website van Open-Vld-Tienen om meer te vernemen over de andere Kandidaten, De activiteiten, De Tiense Frietjes en aboneer U op de Nieuwsbrief om steeds als allereerste van al onze Nieuwtjes op de hoogte te blijven.

Nogmaals mijn oprechte dank aan Het Team van #Open-Vld-Tienen voor de Prachtige Video en het Fantastische Werk

Vriendelijke Groet


Inlichtingen nodig? Opmerkingen die U liever niet publiek wilt geven? doe het via Het Contactformulier hier beneden

Naam(verplicht)

E-mailadres(verplicht)

Website

Bericht

Telefoon (Ik bel U zo spoedig mogelijk terug)

Verzenden

Twijfel Niet Langer

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comments


bottom of page