top of page

Ontdek Theo-Herbots-Blogger || Discover Theo-Herbots-Blogger

YOU CAN TRANSLATE THIS MESSAGE ON MY BLOG IN 110 LANGUAGES

Natuurlijk nieuwsgierig

Het wordt ons allemaal verteld: “leef je leven ten volle”. Ik ben bezig om precies dat te doen.

Als-Blogger kan ik mijn passie kwijt en kan ik mijn trouwe lezers een indruk geven van wat me inspireert in deze gekke wereld. Dus ga er lekker voor zitten en lees rustig verder.

Theo-Herbots-Blogger

Alle nieuwtjes


Alle Nieuwtjes

Welkom bij Theo-Herbots-Blogger, een unieke blog die je rustig kunt verkennen. Mijn Blog heeft veel waarde toegevoegd aan mijn leven en ik hou ervan de mogelijkheid te hebben mijn passies en gedachten te delen met mijn trouwe lezers. Lees verder en geniet ervan.

Over mij

Het verhaal


HET VERHAAL

Wat is het dat een ieder van ons drijft in deze wereld? Voor mij is het Bloggen.

Sinds ik in 2000 als blogger begon, heb ik een gevoel van voldoening gevonden in mijn eigen leven. Ik geniet ervan over mijn passies te schrijven, over wat me interesseert, wat andere mensen interesseert en dit met de wereld te delen. Theo-Herbots-Blogger wint er elke dag volgers bij en daarmee ook succes.

Over deze blog

Wat je moet weten


Wat je moet weten

Jarenlang ben ik een goede bron geweest voor diegenen die inspiratie, hulp of advies zochten. Ik heb uiteindelijk besloten om die rol ook echt uit te dragen. Ik begon te schrijven over mijn passies, mijn gedachten en nieuwsgierige verwonderingen over onze wereld. Ik begon Theo-Herbots-Blogger met een missie om anderen een idee te geven van wat er in mijn hoofd omgaat en ik ben er sinds die tijd mee bezig geweest. Neem de tijd om de blog te verkennen, lees enkele interessante blogs en aarzel niet om contact op te nemen als je samen aan een project wilt werken.

Alle informatie

De aard van het beestje


De aard van het beestje

Jarenlang speelde ik onbewust een behulpzame rol voor bekenden die inspiratie, hulp of advies zochten. In 2000 besloot ik om van die rol mijn professie te maken en er bewust mee bezig te zijn. Ik begon over mijn passies, mijn gedachten en mijn ongebruikelijke gedachtegangen over onze maatschappij te schrijven. Ik heb Theo-Herbots-Blogger opgericht met de missie anderen een idee te geven van wat er in mijn hoofd omgaat en het is een overweldigend succes geworden.

“Als je iets wilt hebben dat je nog nooit hebt gehad, moet je iets doen dat je nog nooit hebt gedaan.”

Citaat

Thomas Jefferson

“Wat zou het leven zijn zonder de moed om iets te proberen?”

Citaat

Vincent van Gogh

Wat is een blog of weblog precies? En hoe werkt het?

Blog is een afkorting die veel wordt gebruikt, maar de oorspronkelijke term is weblog. Een blog is eigenlijk niet veel meer dan een plek op het internet waar regelmatig artikelen worden geplaatst. Zo’n plek kan een speciaal blogplatform zoals WordPress.com zijn, maar vaak is een blog een gewone website waar regelmatig nieuwtjes op worden geplaatst.

Een blog kan naast tekst ook afbeeldingen en video bevatten. Onder een blogpost kunnen lezers een commentaar achterlaten. De teksten zijn op persoonlijke titel en elke blogger heeft zijn of haar eigen persoonlijke stijl. De volgorde van de blogartikelen is meestal omgekeerd chronologisch. Het laatst geschreven stuk staat bovenaan. De artikelen in het blog worden blogpost of kortweg post genoemd. Maar hoe werkt een blog of weblog precies en wat is het nut ervan voor je bedrijf of privé?

Het ontstaan van blogs


Het ontstaan van blogs

Blogs of weblogs waren in het prille ontstaan van het internet eerst een soort dagboeken op het web. Ze werden vaak gebruikt als reisverslag. Omdat ze online stonden, was het een ideale manier om het thuisfront of vrienden op de hoogte te houden van de reis. Het is vergelijkbaar met een logboek op schepen. In zo’n logboek houdt de kapitein de reis dagelijks bij.

Wat is een blogger?


Wat is een blogger?

Je noemt de schrijver van een weblog een blogger. Iedere blogger geeft het weblog zijn eigen karakter en dat maakt de blogs interessant. Vaak heeft een blog na een tijdje een vast publiek, dat varieert van enkele tientallen tot enkele duizenden bezoekers per dag.

Wat zijn populaire blogonderwerpen?


Wat zijn populaire blogonderwerpen?

De onderwerpen van blogs lopen sterk uiteen. De nadruk ligt niet langer op een dagboek of reisverslag, hoewel ook deze blogs nog steeds worden bijgehouden. De onderwerpen van blogs verschillen van mode, recepten en shoppen tot informatieve blogs en professionele nieuwssites. Veel beroemdheden en bekende personen, zoals presentatoren, cabaretiers en politici houden een weblog bij.

Vrijwel alle informatie die je zoekt, over willekeurig welk onderwerp is door middel van blogs terug te vinden op het internet.

Een blog is ook een marketinginstrument


Een blog is ook een marketinginstrument

Veel bedrijven hebben het bloggen ook ontdekt om hun klanten te informeren, te inspireren en te entertainen.

Een weblog kan klanten naar een bedrijfswebsite trekken. Als de inhoud (content) van het blog goed is, zorgt dat voor vertrouwen van klanten en een betere naamsbekendheid. Een blog is een soort tussenvorm tussen een traditionele, statische webpagina die alleen informatie verschaft en een internetforum, waarin meer interactie mogelijk is.

Mijn voorliefde gaat naar Bloggen over Landschapsfotografie

Maar ook andere vormen van Fotografie bekijk het hier beneden

Bekijk ook


VEERTIEN REDENEN WAAROM EEN BLOG / NIEUWSBRIEF | FOURTEEN REASONS WHY A BLOG / NEWSLETTER


Het verhaal over mijn Fotografie || The story about my Photography

Maar ik help ook graag anderen op weg met hun Blog, daarom ook deze twee

WELKOM OP DEZE GEWELDIGE BLOG

AANGEPAST AAN DE ALLERLAATSTE NIEUWE TECHNIEKEN

WAAR U REEDS LANG NAAR OP ZOEK BENT

Als U het hier niet vindt Vindt U het nergens

WAAROM ZO GEWELDIG?

Een blog voor U Een Blog Samen met U Een Blog door U



BEKIJK DE LAATSTE BLOGBERICHTEN HIER BENEDEN


Welkom bij Blog Academie Theo-Herbots

Een Blog voor U Samen Met U Door ULEES MEER


Theo-Herbots-Blog-Geeft Uw leven een doel

Een mens zonder Doel is als een Vis zonder water Hij Sterft Ik help U om Uw Doel te bereiken LEES MEER


BLOGGING-TIPS

Onbekend is onbemind Graag begeleid ik U door de wonderlijke Wereld van Bloggen. Als U dit gelezen heeft is de kans zeer groot dat U ook begintLEES MEER


Het verhaal over mijn Fotografie

Het hoe, Het waarom En nog veel meerLEES HET VERHAAL


FOTOGRAFIE-CURSUSSEN-THEO-HERBOTS

Kijk, in wezen zijn jouw intenties ten opzichte van jouw Fotografie goed Hoewel je mogelijkheden soms overschaduwd worden door niet bepaald geringe invloed van slechte ervaringen, zijn ze heel wat beter dan iemand je ooit liet gelovenLEES MEER


GEZONDHEID

Door de corona-crisis lange tijd stopgezet. Maar binnenkort zeker ook terug actief Beter en mooier dan ooit tevorenLEES MEER


ARMOEDE EEN ONRECHT DAT IEDEREEN KAN OVERKOMEN

Lees de berichten over Armoede. En wees niet langer blind Voor dit enorme Maatschappelijk probleemLees meer


TIENEN MIJN GELIEFDE STAD

Als fiere inwoner van Tienen Heb ik reeds wat berichten geplaatst over mijn geliefde stad #Tienen U kan ze allemaal terugvinden in de inhoudsopgave Of via de pagina hier benedenLEES MEER


INHOUD WEBSITE

Al de Rubrieken waar ik reeds in gepubliceerd heb. Kies Uw rubriek die U wilt bekijken. En al de berichten komen mooi verzameld naar voorINHOUD WEBSITE


MIJN LEVENSVERHAAL

Een categorie van berichten die veel succes had, maar om persoonlijke redenen lange tijd mee gestopt. Maar ik ga er binnenkort terug verhalen aan toevoegenVERNEEM MEER


CITATEN EN WIJSHEDEN

Nieuw in deze rubriek Ga ik regelmatig citaten en wijsheden aanbrengen die Uw leven positief zullen veranderenVERNEEM MEER


DE WEG NAAR EEN GELUKKIG LEVEN

In deze nieuwe categorie Ga ik regelmatig artikels publiceren. Gezond verstand als Gids voor een beter levenLEES MEER


GENIETEN VAN TUINIEREN

Ook deze Rubriek was ooit Belangrijk. Lange tijd verwaarloosd maar binnenkort terug actief. Met allerlei Tips, Adviezen en Verhalen. Maar ook prachtige video’sLEES MEER


ONLINE-INTERNET-TOOLS

Betaalbare en toch degelijke Internet-Tools Voor iedereen die op het Internet Actief is. En wie is dat tegenwoordig niet? U toch ook?LEES MEER


BIOLOGISCHE PRODUCTEN

Dranken Afslanking Schoonheidsproducten SportproductenuVERNEEM MEER


THEO-HERBOTS-MAAKT UW WEBITE

Waarom kiezen voor mij !!! Voorbeelden, beschrijving en veel meerVerneem Meer


PERMACULTUUR

TUINIEREN MET RESPECT VOOR DE NATUUR SAMEN MET DE NATUUR BINNENKORT OOK TERUG ACTIEFVERNEEM MEER


THEO-HERBOTS-FANCLUB

Samen met U Samen door U Samen door UVERNEEM MEER

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comentarios


bottom of page