top of page

NIEUWSBRIEF MAART 2020 || NEWSLETTER MARCH 2020

Theoherbotsphotografie GIF-downsized_large

TRANSLATE HER IN 110 LANGUAGES

GEWELDIG VAN U HIER TE MOGEN BEGROETEN BEDANKT VOOR HET LEZEN VAN DIT BERICHT Join the club. More than 4900 others have already done this

Beste Lezers,

Ik weet uit ervaring dat mensen in dit Digitale Tijdperk, geneigd zijn om op de eerst de beste link beginnen te klikken.

MAAR dan gaat U heel wat belangrijke informatie missen

DAAROM DEZE GOUDEN TIP

Lees dit bericht van boven tot beneden.

Bewaar het in Uw browser, zodat U als U dit bericht heeft verlaten door het klikken op een link, ten allen tijde kan terugkomen om ook de andere ZEER INTERESSANTE berichten te lezen.

U zal er zeker en vast geen spijt van krijgen.

Vriendelijke Groet

Theo-Herbots (Den-Theo)

Laatste berichten op mijn “GEWELDIGE BLOG” van Theo-Herbots (Den-Theo)

9 maart 2020 Windows Photo Contest Winnaar |Windows Photo Contest Winner TRANSLATE HER IN 110 LANGUAGES Windows Photo Contest Winnaar Voor deze fotowedstrijd hebben we leden van de gemeenschap uitgenodigd om hun beste foto’s met vensters als het belangrijkste aspect van… Lees meer… 8 maart 2020 Foto’s mijn prachtige Stad Tienen TRANSLATE THIS WEBSITE IN 110 LANGUAGES THROUGH THE TRANSLATE BUTTON BELOW Hoe het allemaal begon Fotograferen zit reeds vanaf mijn jeugd in mijn bloed. Evenwel toen ik begin 2011 in… Lees meer… 7 maart 2020 Foto-Wedstijd mooiste bloemen |Photo competition most beautiful flowers Wij geloven in de kracht van creativiteit Wat we doen We verbinden miljoenen visuele makers in een gemeenschap met fotografiehulpmiddelen om hen te helpen hun vak te verkennen en te… Lees meer… 5 maart 2020 UITLEG OVER MIJN FOTOGRAFIE-WEBSITE | EXPLANATION ABOUT MY PHOTOGRAPHY WEBSITE UITLEG OVER MIJN FOTOGRAFIE Join the club. More than 4800 others have already done this TRANSLATE HERE Select Language​▼ De dag is gekomen! We zijn ongelooflijk enthousiast om wat groot… Lees meer… 3 maart 2020 5 Photography Tips You’ll Never Want to Forget | 5 fotografietips die u nooit meer zult vergeten you can read this post on my Blog in 110 Languages We vroegen een getalenteerde fotograaf en communitylid van onze community sarahallegra om enkele tips te delen over hoe je… Lees meer… 2 maart 2020 Over Theo-Herbots-Fotografie | About Theo-Herbots-Photography Theo-Herbots-Fotografie: avonturen mee naar huis brengen Waar ontdekking nooit stopt Als een Hobby-Fotograaf met een thuisbasis in Tienen, is mijn camera altijd mijn gids. Ik heb vele jaren besteed aan… Lees meer…

Op advies van heel wat mensen die op mijn Blog hebben opgemerkt wat ik allemaal kan

Ben ik begonnen met een eigen zaak en ga ik de tools die ik heb ontwikkeld voor eigen gebruik, nu beginnen aan te bieden op Het Internet.

Geloof me, ik meen het als ik U zeg dat ik “BETAALBARE” en toch producten van “TOPKWALITEIT” ga aanbieden voor “IEDEREEN” die op het Internet actief is.

En wie is dat tegenwoordig niet ?

U toch ook ?

Ik ga dit doen onder de sloganIk 

“creativiteit is intelligentie die gelukkig maakt”

Ik ben wettelijk in orde om dit alles te doen

Mijn BTW.nr

MIJN LICENTIE

Theo Madeleine Joseph Herbots Potterijstraat 151 3300 Tienen

BTW BE 0742.782.448

Digitale Promobanners Digitale Promobanners Rechthoekig of vierkant. 5 a 7 afbeeldingen met of zonder tekst. Met call to action. Kan gebruikt worden op Social-Media, Mailberichten, websites enz. Om de 15 seconden herhaalt… € 150 Bekijk product

e-mail-Templates Prijzen en meer informatie, er wordt gewerkt aan deze voorstelling, meer informatie komt spoedig € 150 Bekijk product

Websites Prijzen en meer informatie, er wordt gewerkt aan deze voorstelling, meer informatie komt spoedig € 995 Bekijk product

e-mailsignature Prijzen en meer informatie, er wordt gewerkt aan deze voorstelling, meer informatie komt spoedig € 25 Bekijk product

Promovideo’s

De video hierboven is een voorbeeld van een langere video € 250 Bekijk product

PS: ik ben ook aanwezig op HANDELSGIDS met een zeer prachtige DEMOCAMPAGNE

Als U even tijd heeft laat U dan ook daar eens verbazen door naar de leuke demo te kijken

Ik breng er U naartoe KLIK HIER

VOND U DIT BERICHT LEUK?

VIND DAN VEEL MEER VIA DE MENUBALK HIER BENEDEN

IK ZOU HET GEWELDIG VINDEN INDIEN U HER BENEDEN EEN REACTIE ZOU WILLEN GEVEN? EEN LIKE EN DELEN VIA SOCIAL-MEDIA MET DE DEELKNOPPEN HIER BENEDEN

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

コメント


bottom of page