top of page

Lenteschoonmaak in Tienen “GROOT SUCCES”

De Grote Lenteschoonmaak was een groot succes.

Wat ik het leukste vond

Ik heb mensen bezig gezien van heel veel verschillende culturen, geloofsovertuigingen en politieke strekkingen,die allemaal inwoners van Tienen zijn geworden en die hier vandaag (en ook reeds vorige dagen) zij aan zij hebben meegewerkt om onze stad proper te maken

Wat ik het meest ergerlijke vond

De duizenden sigarettenpeuken die overal nonchalant op de grond waren gesmeten. Nu besef ik hoe moeilijk het is voor de mensen van de stadsdiensten om dit overal tussen stenen en stoepen los te peuteren en op te rapen.

Mijn voorstel voor dit probleem

Op regelmatige afstanden in de straten asbakken te plaatsen zoals dat nu aan vele drankgelegenheden het geval is en dan de inwoners die roken te motiveren om deze ook daadwerkelijk te gebruiken.

De kostprijs hiervoor zal heel vlug terugverdiend zijn op besparing van werkuren van het stadspersoneel, want vandaag heb ik beseft hoeveel uren arbeid dat daar wel moeten inkruipen.

Bekijk hieronder de groep (OPEN-Vld) waar ik deel van uitmaakte.

Vriendelijke groet

Theo Herbots

Bewaren

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comments


bottom of page