top of page

LEEF GEZOND IN TIENEN šŸ˜˜šŸ“ Blanket

Tienen is een stad midden in het Groen, maar niet iedereen weet hoe men op een eenvoudige manier ook midden in de stad het leven aangenaam kan maken met allerlei planten, ja zelfs groenten en fruit, zelfs op balkon en terras.

Daarom, leg ik een link naar mijn sites over ecologisch tuinieren en permacultuur. Gezien Tienen multicultureel is geworden en we nabij de taalgrens leven, vindt U dit in het

Nederlands,

Frans

Engels

Maar aangezien ook een gezonde levenswijze belangrijk is voor de ganse bevolking, leg ik ook een link naar mijn site omtrent Gezondheid.

In de sitebar die U kunt bereiken via Blog-Berichten, zal van elke site de twee laatste berichten worden gepubliceerd.

Nu de linken naar de sites

Mijn Tuin (ecologisch tuinieren)

Alles over Permacultuur

Alles over Gezondheid

Superfood uit zaden

Met vriendelijke Groet

Theo Herbots en nog veel tuinplezier en een goede gezondheid

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *ā€¢.Āøā™” į“”į“Ź€į“…į“˜Ź€į“‡s-Ź™ŹŸį“É¢É¢į“‡Ź€s É¢į“‡Ź™Ź€į“œÉŖį“‹ į“…į“‡ Źœį“‡Ź€Ź™ŹŸį“É¢-į“‹É“į“į“˜ ā™”Āø.ā€¢*

0 weergaven

ć‚³ćƒ”ćƒ³ćƒˆ


bottom of page