top of page

Foto & video-reportage stadspark Tienen || PHOTO & VIDEO REPORTING TOWN PARK Tienen Belgi


Welkom bij mijn nieuwe Fotografie-blog


TRANSLATE HERE




Stadspark

Stadspark Het stadspark was vroeger de tuin bij de woning van oud-diplomaat Vanden Bossche, telg van het ondernemersgeslacht dat in Tienen de eerste Suikerfabriek oprichtte, en zijn echtgenote Ikbal Berzeg. Zij was afkomstig uit het noorden van de Kaukasus.

Het paar dat elkaar leerde kennen in Istanbul – het vroegere Constantinopel – trouwde in 1883. Hun passie voor exotische planten was groot: hun collectie groeide uit tot meer dan 3500 variëteiten van planten! In het huidige stadspark staan nog steeds enkele merkwaardige bomen zoals een tulpenboom, een Japanse notenboom, een scheefgegroeide catalpa of trompetboom en een valse christusdoorn.

Een beschrijving van de meest voorkomende vogel, De Wulp in de streek

Beschrijving en geschiedenis van Het Stadspark

Beschrijving van de startplaats van De Getewandeling

EEN BESCHRIJVING HOE DE WANDELROUTE TE VOLGEN

Hotel Kronacker*** Uniek boetiek hotel met 21 kamers en een Grand Café brasserie op wandelafstand van de Grote Markt van Tienen. Het pand van 1748 is een beschermd monument en werd volledig gerenoveerd in zijn oorspronkelijke staat. Het hotel is omringd door het stadspark van Tienen met zijn uniek arboretum, de Hortensus Thenesis. Een prachtig binnenplein met zicht op het park en volledig zuid georiënteerd maken het aangenaam vertoeven op zonnige dagen.

ZO ZIET HET PARK E UIT IN DE ZOMER

SFEERBEELD VAN HET STADSPARK IN DE HERFST

STADSPARK BEGIN LENTE

Nog een sfeerbeeld van het stadspark in de Herfst

Nog een sfeerbeeld van het stadspark in de Herfst

Een sfeerbeeld van Het Stadspark Tienen in de Winter

Nog Een sfeerbeeld van Het Stadspark Tienen in de Winter

Nog Een sfeerbeeld van Het Stadspark Tienen in de Winter

Nog Een sfeerbeeld van Het Stadspark Tienen in de Winter

Nog Een sfeerbeeld van Het Stadspark Tienen in de Winter

Nog Een sfeerbeeld van Het Stadspark Tienen in de Herfst

Nog Een sfeerbeeld van Het Stadspark Tienen in de Herfst

Nog Een sfeerbeeld van Het Stadspark Tienen in de Herfst

Bekijk al mijn collecties via de knop hier beneden


Maar vergeet niet om U in te schrijven op de nieuwsbrief om steeds als “ALLEREERSTE” op de hoogte te blijven van het “ALLERLAATSTE”

Ik hou evenmin van Spam als U, Uw gegevens worden “NIET” gedeeld aan derden

Voeg je bij 5.167 andere abonnees

E-mailadres

Abonneren

Join the World’s Best Photo Contests

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

woman, photographer, sexy

Mijn camera en ik

De wereld ontdekken

Onze levens, onze landschappen en onze natuurlijke wonderen zorgen voor ongelooflijk veel inspiratie. Ik heb het geluk al dat moois door mijn lens te mogen bewonderen en dit te kunnen delen met vrienden, familie en gelijkgestemden. Sinds mijn jeugd heb ik het geluk gehad om fenomenale avonturen te beleven en heb ik mijn reizen gaandeweg gedocumenteerd.



De kunstenaar is de schepper van prachtige dingen. Kunst onthullen en de kunstenaar verhullen, is het doel van kunst.

De criticus is hij die zijn indruk van prachtige dingen kan omzetten op een andere wijze of een nieuw materiaal.


love, romantic, romantic night


BEZOEK OOK EENS MIJN FOTOWESTRIJDEN


Wij zijn ook aanwezig op Social-Media, Het zou Geweldig zijn indien ik U ook daar zou kunnen ontmoeten

Blijf steeds als “ALLEREERSTE” op de hoogte van het “ALLERLAATSTE”

Wij houden evenmin van Spam als U? Uw gegevens worden “NIET” gedeeld aan derden

Voeg je bij 5.167 andere abonnees

E-mailadres

Abonneren

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comentários


bottom of page