top of page

De kunst van het creëren van magie met je camera ||The art of creating magic with your camera

Maak kennis met ViewBug community lid en Franse fotograaf marcwildpassion. Marcwildpassion deelt een aantal van zijn favoriete beelden en het unieke verhaal erachter.

Uw foto’s zijn erg creatief! Kun je 3 snelle tips delen om fotografie te verbeteren?

1. Denk na over uw samenstelling zelfs bij de verjaardag van uw baby. Denk aan de regel van de derde totdat het een reflex wordt.

2. Houd je aan de eenvoudige parameters van je camera. Gebruik modus A en speel met de DOF, de ISO wordt automatisch geselecteerd.

3. Beweeg 20cm tot 50cm omhoog, omlaag, naar de ene of naar de andere kant van waar je staat en altijd met je oog op de camera.

Deze foto is zeer uniek, wat is uw favoriete ding over?

De geografie van die plaats; de Nationale Bibliotheek in Parijs, Frankrijk. De rode rook en ballon waren allemaal gepland en geplaatst in het frame. Het is moeilijk te slagen in het spelen met rook op een winderige dag, omdat de rook is zeer veelzijdig en onderworpen aan de wind. Hier waren de rode rook en de rode ballon perfect in het frame voor een paar seconden met het model nog zichtbaar in de rook. Dat soort rook werkt voor 1 minuut of 2 maximum, dus dat soort scheuten zijn vrij complex te verkrijgen in een winderige omgeving en wat geluk is inderdaad welkom. Het tweede aspect is dat rook niet altijd wordt verwelkomd in openbare plaatsen als deze, dus in alle gevallen na een of twee proeven, bent u zeker te krijgen bezocht door de veiligheid mensen.

Hoe heb je deze foto genomen?

Deze foto is genomen in de zee bij Miami Beach in juli 2014. Het mooie hier is dat het waterniveau niet zo diep is en ondanks dit, kwam een kleine golf en vernietigde mijn camera! De les: Draag altijd een waterbeschermingskit bij het fotograferen met water. Het model zweefde in de zee en werd gevangen in natuurlijk licht in de vroege ochtend. Ik heb wat in een andere plaats in Florida en we zagen veel Stingrays tijdens de shoot en dat was een beetje eng.

Dit is een andere unieke foto, u delen een snelle tip over hoe je je modellen om samen te werken met uw ideeën?

Ik heb geluk gehad. Audrey, het model heeft gewerkt met mij op vele conceptuele foto’s voor jaren en we erin geslaagd om vertrouwen te houden, zelfs als ik vreemde ideeën. Dit is geen kleine vis. In de temperatuur van een studio kun je niet lang met de vis spelen, dus snelheid is belangrijk. Licht / Stobe testen wordt gedaan wanneer de vis gekocht in de vis-markt is in de koelkast net voordat de make-up begint; de temperatuur houdt de vis vers. Zoals je zien speelt de hand van het model een rol in het beeld, maar het is ook om de vis te houden. Aan het eind van de dag heb je een foto en een maaltijd.

Wat is het verhaal achter deze foto?

POV is een van de belangrijkste succesfactoren, maar in veel gevallen, heb je je foto in gedachten en dan beweeg je rond je POV te krijgen willen u wilt. Ik heb altijd een snel zicht op de locatie om te selecteren waar het model en mezelf te plaatsen. Maar je moet een kleine stem ergens te vertellen u “bewegen”, kijken naar andere hoeken / perspectieven als soms heb je iets goeds, maar het kan nog beter vormen een ander perspectief.

Trocadero in Parijs is een van mijn favoriete plekken voor mode-achtige fotografie. Het wordt bezocht door minstens een miljoen toeristen per jaar en het geeft een prachtig uitzicht op de Eiffeltoren. hij belangrijkste probleem in deze plek is om het leeg te krijgen, je moet er voor de zonsopgang. We noemen de Eiffeltoren de Oude Dame. Zelfs in staal, deze constructie toont transparantie door het ontwerp en ik wilde een jonge dame (Alex) en de oude dame tegenover elkaar in een zeer vroege ochtend mooie lichte omgeving vast te leggen. Emilie Bastet de jurk ontwerper, maakte deze transparante jurk die perfect paste bij de bedoeling van het hebben van een glamour / mode uitzicht en tinten met de transparantie van de jurk. Alex is perfect dragen en het is een prachtige jurk. Zelfs als ik een grote fan van de oude dame, zou ik zeker de jongeren als een sterke concurrent.


Theo-Herbots-Een Nieuwe manier van Fotografie

Verneem alles over Het hoe en het waarom Ik Fotografeer LAAT U BEKORENVERNEEM MEER


FOTOGRAFIE-CURSUSSEN

Wilt U uitblinken met Uw Foto’s? Volg deze cursussenVERNEEM MEER


Natuurfotografie

Bekijk de video en de beschrijving Waarom ik het doeVERNEEM MEER


DIEREN-FOTOGRAFIE

Bekijk de video En de beschrijvingVERNEEM MEER


HUWELIJKS-FOTOGRAFIE

BEKIJK DE VIDEO En alle informatieVERNEEM MEER


PORTRET-FOTOGRAFIE

Bekijk de prachtige Foto’sVERNEEM MEER


STRAAT-FOTOGRAFIE

Moeilijker dan U denkt Bekijk de video En de uitlegVERNEEM MEER


BLOEMEN-FOTOGRAFIE

Is er iet mooiers dan Bloemen? Bekijk het hierverneem meer


STILLEVEN-FOTOGRAFIE

Bekijk de video En de beschrijvingVERNEEM MEER


EVENEMENTEN-FOTOGRAFIE

Bekijk de volledige uitlegVERNEEM MEER


KINDER-FOTOGRAFIE

Een zeer geliefd onderwerp voor iedereenVERNEEM MEER


AWARDS

VERNEEM MEER Over mijn AWARDSVERNEEM MEER


FOTOWEDSTRIJDEN

Doe mee aan de FotowedstrijdenRead More


Theo-Herbots korte verhalen schrijver

Ik hou me ook bezig met schrijvenRead More


Theo-Herbots Stadsjournalist

Ik ben steeds meer bezig Met Stadsjournalistiek Vooral over mijn Prachtige Stad TienenRead More


Theo-Herbots-Ervaringsdeskundige Alcoholisme

Ik hoop Om met mijn getuigenis Anderen te kunnen helpen Op weg naar een Gelukkig en nuchter levenRead More



FOTO-BERICHTEN

In de categorie

Fotografie-Cursussen


Ben je geïnspireerd? Volg marcwildpassion om meer van zijn geweldige beelden te zien en de toekenning van de foto’s die u verbazen!

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

10 weergaven

Kommentarer


bottom of page