top of page

CV. Van Den Theo


Het volledige Curiculum-Vitae van Theo Herbots

Een tijd geleden werden mijn activiteiten op Het internet opgemerkt door een Grote Internationale Gemeenschap in Amsterdam.

Zij hebben me verzocht om een CV omtrent mij aan hun door te geven.

Hoe kon ik dat beter doen dan met mijn Talenten en Vaardigheden op gebied van Websites Maken?

Vandaar deze Website

Wat kunt U hier terugvinden ?

  1. Mijn ervaring ==>>

  2. Mijn opleding ==>>

  3. Mijn Vaardigheden ==>>

  4. Mijn VIP-Club-Theo-Herbots ==>>

  5. Mijn VIP-Nieuwsbrief-Theo-Herbots ==>>

  6. Mijn Contactgegevens ==>>

  7. Mijn Social-Media ==>>

In mijn volgende VIP-Nieuwsbrief zal ik het hebben over mijn VIP-Club-Theo-Herbots die ik vandaag 20/05/2018 gestart ben, het Hoe en Waarom.

Geef Het voorbeeld en sluit U als een van de eersten aan en mijn maak gebruik van mijn enorm uitgebreid scala van opleidingen en Unieke ervaringen.

Doe het Hier ==>>

Theo Herbots Dankt U Voor Uw Bezoek en Uw Vertrouwen


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page