top of page

Waarom ik WordPress aanbeveel || Why I recommend WordPress

Je bent in goed gezelschap

Meer dan 36% van alle websites worden gehost door WordPress. WordPress.com is de thuishaven voor iedereen, van nieuwe bloggers en ondernemers tot grote merken zoals TIME, TED en Spotify.

Laat je visie werkelijkheid worden

Honderden thema’s

Kies uit honderden aanpasbare thema’s waaraan iedere week nieuwe worden toegevoegd.

Voor mobiele telefoons

Maak je website met één klik beschikbaar voor mobiele telefoons of kies uit een breed assortiment aan responsieve thema’s, die er overal goed uitzien.

Snelle, vriendelijke ondersteuning

Krijg deskundige hulp: ons Happiness Engineers‑team staat voor je klaar.

Hulp wanneer je wilt

Ondersteuning is te allen tijde beschikbaar via e‑mail en onze communityforums. Voor mensen met een betaald abonnement, staan Happiness Engineers klaar via live chat voor realtime ondersteuning.

Vertel je verhaal

Zorgeloos schrijven

Onze editor is snel, intuïtief en bewaart je werk om de paar seconden, zo mis je nooit een woord.

Upload of integreer media

Sleep afbeeldingen naar berichten en pagina’s. Maak fotogalerieën van designer-kwaliteit. Integreer audio, video en meer.

Apps voor mobiele telefoons en computers

Update je site overal met apps voor mobiele telefoons en computers, beschikbaar voor iOS, Android, Mac, Windows en Linux.

Bezit je content

Wat je op WordPress.com maakt, is alleen van jou. Exporteer je content wanneer je maar wil. Waar je ook heen gaat, je content reist met je mee.

Zoek je fans

De grootste community van online publiceerders

WordPress.com heeft miljoenen gebruikers. Met de WordPress.com Reader kunnen ze je vinden en kan jij fascinerende nieuwe dingen vinden om te lezen.

Waarom ik dit artikel Schrijf ?

Toen ik onlangs ergens een flater heb uitgehaald bij het installeren van een Plugin, geraakte ik niet meer ingelogd op mijn admin-paneel

Evenwel op het ogenblik dat ik contact nam met Happiness Engineers en binnen de vierentwintig uur was mijn Website terug in orde en dat ondanks dat velen ten gevolge Covit 19 van thuis uit werkten.

Mijn dank aan dit Team voor de enorm snelle reactie en hulp

Maak vandaag nog een blog of website boordevol functies

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave

Comments


bottom of page