top of page

VIDEO EN FOTO’S ZONSONDERGANG EN ZONSOPGANG || VIDEO AND PHOTOS SUNSET AND SUNRISE


Zonsondergang

Ik zie ons bij een zonsondergang Wandelend en elkaar niet durven aanspreken Mijn hunkering wil je hand al nemen Jouw donkere ogen gedompeld in mijn helder blik. Ik schaam me wanneer mijn ogen weigeren je te zien Ik laat je niet tonen hoe verward ik wel ben Meer nog … ik kan niet meer blozen Geef me je hand en voel mijn rillend lichaam. Zachtjes trek je me dicht bij jou aan Ik hoor thuis bij je ontvangende armen Waar ik jouw tedere kus mag ontvangen Onder mij hoor ik de aarde wegdrijven. Niet meer bewust zijn wat ik zal zeggen Ik probeer me te beperken met een lach De lach die jouw pure hartstocht weer opwekt Gevoelens delen waar ik vaak over heb gedroomd.Liefdes gedicht door:Catherine B.


Zonsondergang

Ik zie ons bij een zonsondergang Wandelend en elkaar niet durven aanspreken Mijn hunkering wil je hand al nemen Jouw donkere ogen gedompeld in mijn helder blik. Ik schaam me wanneer mijn ogen weigeren je te zien Ik laat je niet tonen hoe verward ik wel ben Meer nog … ik kan niet meer blozen Geef me je hand en voel mijn rillend lichaam. Zachtjes trek je me dicht bij jou aan Ik hoor thuis bij je ontvangende armen Waar ik jouw tedere kus mag ontvangen Onder mij hoor ik de aarde wegdrijven. Niet meer bewust zijn wat ik zal zeggen Ik probeer me te beperken met een lach De lach die jouw pure hartstocht weer opwekt Gevoelens delen waar ik vaak over heb gedroomd.Liefdes gedicht door:Catherine B.

Heeft U genoten?

Wilt U meer van dergelijke mooie dingen ontvangen?

Schrijf U dan in op onze Nieuwsbrief. Wij houden evenmin van Spam als U. Uw gegevens worden “NIET” gedeeld aan derden

Voeg je bij 5.167 andere abonnees

E-mailadres

Abonneren

Join the fun and get inspired! Submit a photo and collaborate with other creative people like you.

Vindt meer


Theo-Herbots-Een Nieuwe manier van Fotografie

Verneem alles over Het hoe en het waarom Ik Fotografeer LAAT U BEKORENVERNEEM MEER


FOTOGRAFIE-CURSUSSEN

Wilt U uitblinken met Uw Foto’s? Volg deze cursussenVERNEEM MEER


Natuurfotografie

Bekijk de video en de beschrijving Waarom ik het doeVERNEEM MEER


DIEREN-FOTOGRAFIE

Bekijk de video En de beschrijvingVERNEEM MEER


HUWELIJKS-FOTOGRAFIE

BEKIJK DE VIDEO En alle informatieVERNEEM MEER


PORTRET-FOTOGRAFIE

Bekijk de prachtige Foto’sVERNEEM MEER


STRAAT-FOTOGRAFIE

Moeilijker dan U denkt Bekijk de video En de uitlegVERNEEM MEER


BLOEMEN-FOTOGRAFIE

Is er iet mooiers dan Bloemen? Bekijk het hierverneem meer


STILLEVEN-FOTOGRAFIE

Bekijk de video En de beschrijvingVERNEEM MEER


EVENEMENTEN-FOTOGRAFIE

Bekijk de volledige uitlegVERNEEM MEER


KINDER-FOTOGRAFIE

Een zeer geliefd onderwerp voor iedereenVERNEEM MEER


AWARDS

VERNEEM MEER Over mijn AWARDSVERNEEM MEER


FOTOWEDSTRIJDEN

Doe mee aan de FotowedstrijdenRead More

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comments


bottom of page