top of page

Mijn Foto’s Herfstwandeling in Tienen ||My Photos Autumn walk in Tienen

Op 19/11/2020 leek het meer een Lentedag, dan een Herfstdag.

Maar de lichtinval op bomen en struiken in hun herfsttooi was geweldig.

Kijk en geniet van deze reportage

Luister tijdens het kijken van de prachtige foto’s naar de mooie ontspannende muziek in de video

Ik Begon mijn foto-wandeling langs het Prachtige wandelpad langs de gete

Bekijk de 5 slideshows hier beneden

Slideshow 1 Wandelpad langs De Gete

Slideshow2 Het Stadspark.

Bekijk de foto’s hier beneden

Slideshow 3 prachtige Vianderdomein

Evenwel, onderweg kwam ik mensen tegen met een Duitse Dog.

Dit deed me herinneren aan mijn Duitse dog, die ik spijtig genoeg na 14 jaar trouwe dienst vorig jaar heb moeten afgeven.

Ik kon het niet laten om daar toch een paar foto’s van te maken (met toelating van de eigenaars

Bekijk hier beneden de prachtige foto’s van Het Vianderdomein

Nog even dit. Slideshow4

Het wandelpad langs de gete dat ik hier bovenaan heb beschreven, is ook ’s nachts verlicht en is ook ’s nachts mooi om te bezoeken.

Bekijk het maar eens

Slideshow 5 Al de foto’ hierboven, weergegeven in een andere Slideshow

THEO-HERBOTS

BEDANKT VOOR

  1. UW BEZOEK

  2. UW VERTROUWEN

  3. UW REACTIES

  4. UW INSCHRIJVING OP DE NIEUWSBRIEF

  5. EN DELEN OP SOCIAL-MEDIA

VERNEEM MEER OVER MIJ Klik hier

Bezoek ook eens mijn Portfolio

Bekijk mijn Foto-Awards

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comments


bottom of page