top of page

Shiatsu, Reiki, Holistische massage met olie, Zout-compressen, Gember-compressen, Speciale Programma

In de video hier beneden ziet U een stukje van hoe ik massages geef.

Ik moet er evenwel mee vermelden dat alhoewel ik op dat ogenblik van Unizo de prijs heb gekregen van derde beste starter van het jaar tussen meer dan 200 anderen die een eigen zaak waren begonnen in de streek Tienen, Boutersem, Hoegaarden ik door familiale omstandigheden met deze activiteit ( het massage gedeelte ) gestopt ben.

Ik doe dit momenteel nog enkel als “onbetaalde” hobby voor goede vrienden en vriendinnen. Het doen tegen betaling zou oneerlijke concurrentie zijn naar de mensen toe die enorm hebben geïnvesteerd in accommodatie, materiaal, vergunningen enz..

Ik vermeld dit enkel op de site omdat ik toch fier ben dat ik dit kan.


In de video’s hier beneden geef ik wat meer uitleg over Shiatsu, Reiki, Holistische massage met olie, Zout-compressen, Gember-compressen

Wat is Shiatsu?

Bekijk de video gemaakt door een collega


Wat is Reiki?

Bekijk hier beneden de prachtige video, maar denk als men het woord hekserij hoort, dat dit vooral voortkomt uit de periode dat iedereen die op één of andere manier bijzondere gaven had, bestempeld werd als heks en op de brandstapel belandde. Nochtans, het is bewezen dat het kan.

Ik doe dergelijke behandelingen in combinatie met gebed en richt me tot God


Voorbeeld van massage met olie


Voorbeeld van Gembercompress


Zoutcompressen


Vergeet U niet in te schrijven op de nieuwsbrief om van de volgende berichten op de hoogte te blijven.

Vriendelijke groet.

0 weergaven

Comments


bottom of page