top of page

In de kijker categorie Gezondheid

OVER DEZE CATEGORIE

In de video hier beneden ziet U tot wat iemand van meer dan zestig nog in staat is als hij / zij dagelijks gezond eet en dagelijks gezond beweegt.

Op het ogenblik dat deze video gemaakt is was ik er 60, nu ben ik er 67 maar ik doe deze oefeningen nog dagelijks.

Bijde opname van de video heb ik één fout gemaakt, dat is hardop tellen terwijl ik de oefeningen deed, dat vraagt een enorme bijkomende inspanning, vandaar dat ik op het einde zo buiten adem was


Stay tuned and receive updates

werk dagelijks aan Uw gezondheid

In de video hier beneden geef ik een oefening weer over Do-In.

Deze oefening ‘ s morgens doen bij de start van Uw dag geeft U rust , ontspanning en energie voor de rest van de dag


meer over categorie

gezondheid

Hier beneden ziet U de laatste vier berichten gepubliceerd in deze categorie, daaronder bevindt zich de knop om al de berichten te lezen en te volgen.

Vergeet niet om U in te schrijven op de Nieuwsbrief omal de volgende berichten te ontvangen

kijk en geniet PS; Bloggers who see this post in the WP-Reader, go to the website to translate this post into 110 languages Geniet van deze prachtige …


TRANSLATE THIS BLOG HERE Select Language​▼ You can read this message on my blog in 110 languages Mijn beste vriend, die trouwe viervoeter Jefke is heengegaan Als er steeds …


Verras je lief met de ware geschiedenis van Sint-Valentijn. Mijn video met Valentijnswensen voor iedereen en Wat St-Valentijn is. Ontstaan, Geschiedenis,Beleving. Lieve St-Valentijns-Groeten #Theo-Herbots


ORGANO™ is een wereldwijd netwerkmarketingbedrijf met een missie. Die bestaat eruit om via onze premium producten en zakelijke mogelijkheden mensen te helpen een nieuw niveau …


Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave

Commentaires


bottom of page