top of page

Ik vond de perfecte combinatie | I found the perfect combination

– Since 1984 –

Mijn belangrijkste hobby’s samen op één website

Websites Maken

Het maken van Websites is één van mijn passies

Fotografie

Mijn tweede passie

Where you are

Zoek je iets anders? Een kans? We nodigen je uit om deel te nemen aan het gesprek dat onze community de afgelopen vijf jaar heeft gevoerd.

Bloggen en schrijven

Mijn belangrijkste Hobby

Fotografie

Ook al ben ik een tijdje niet meer actief geweest wegens Familiale redenen, Binnenkort terug actief


Websites Bouwen

Ik heb meer dan 5 jaar gewerkt om u de best mogelijke oplossing voor webontwerp te bieden.


Bloggen

Ik heb heel wat categorieën waarin ik publiceer.

Al naargelang U op deze site terechtkomt via GSM of Pc, vindt Ude verschillende categorieën waarin ik publiceer.

KKies gewoon datgene dat U bevalt en al de berichten in die categorie komen mooi geordend naar voren


Revolutie

We willen allemaal de wereld veranderen. Maar doen we er écht iets aan?

Doe wat ik wil, niet wat ik zeg.

volg mijn blog en je zult begrijpen wat ik bedoel

Schrijven, eenvoudig gemaakt.

Iedereen kan schrijven, maar niet iedereen is een schrijver. Wat het verschil maakt, is het scherpe oog voor detail en schoonheid. Bij de bloggers die me Volgen heb ik reeds heel wat mooie dingen en inspiratie gevonden. Ik ben hun daar geweldig dankbaar voor

Ontwerp is een kans

Ik wil iets maken dat meer doet dan alleen maar er leuk uitzien op een pagina. Hoe zullen de creatieve verhalen van de toekomst er uit gaan zien? Ik weet het zelf nog niet. Ik probeer nog dagelijks nieuwe dingen uit. En ik volg ook dankbaar de Tips en Adviezen van andere Bloggers en Website-Bouwers

klik ==>>hier

KLIK==>>hier

Fotografie

Endless design possibilities start with a single possibility that wants to expand further than ever before

0 weergaven

Comments


bottom of page