top of page

Belangrijk bericht voor mijn Volgers // Important message for my Followers

Translate this Blog Here




De template die ik op deze Blog gebruik is zeer goed voor het brengen van berichten in slechts enkele categorieën.

Onder invloed van de vele Bloggers die mij volgen, heb ik dit aantal categorieën constant uitgebreid waardoor alles onoverzichtelijk dreigt te worden.

De berichten die ik hier heb aangebracht ga ik natuurlijk niet verwijderen, maar ik ga me nog enkel beperken tot berichtgeving rond mijn prachtige stad #Tienen en rond Fotografie en video.

Daarom ga ik voor alle andere categorieën terug een andere site gebruiken die ik een tijdje niet meer heb gebruikt, maar die evenwel beter geschikt is voor berichten in heel veel verschillende caegorieën.

Bekijk de video hier beneden en volg me dan ook op deze site. Ik geef de link onder de video.

Ik hoop dat het aantal volgers en het aantal likes daar even groot en succesvol wordt als op deze Blog.

Alvast bedankt

xxxxxxxx

Bron:

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page