top of page

Bedankt voor een prachtig 2019 | Thank you for a beautiful 2019

BETREFT:

MIJN VERWEZENLIJKINGEN IN 2019 DANKZIJ U

TIENEN: 31/12/2019 Bedankt, echt waar. Terwijl het nieuwe jaar op ons afkomt, gaan mijn gedachten en diepste “dank u” uit naar al diegenen die mijn succes mogelijk hebben gemaakt. Bedankt voor de aanmoedigingen die me de kracht gaven voor de start van mijn nieuwe zaak

Bedankt voor alle mooie berichten en likes je in 2019 met me hebt gedeeld op mijn Blog Bedankt voor het delen van mijn berichten op Social-Media samen met positieve commentaren Bedankt voor alle feedback en suggesties die je de tijd hebt genomen om mij te geven: jij bent de motor die mij helpt mijn producten en diensten elke dag te verbeteren. Bedankt voor Uw steun en geduld toen we mekaar op de weg tegen het lijf liepen. Bedankt voor je warme waardering toen ik functies introduceerde die je werk gemakkelijker maakten of je een glimlach gaven. Bedankt dat je voor IT Consulting & Services Theo-Herbots hebt gekozen! Ik kijk ernaar uit om u in 2020 nog betere, rijkere ontwerptools te bieden. Bedankt voor Uw kostbare tijd om dit ganse bericht te lezen. En vooral bedankt voor Uw Vertrouwen De beste wensen voor deze feestdagen en voor een echt gelukkig nieuwjaar.

Theo-Herbots

En alvast mijn eindejaarswensen

Vergeet niet, als U de prachtige video’s met Nieuwjaarswensen hebt bekeken, terug te keren naar deze pagina om ook al de andere, Fantastische dingen die ik heb verwezenlijkt te bekijken. Even geen tijd? Dat ken ik, sla dit bericht dan op in een map en bekijk het wanneer U meer tijd heeft. “Geloof me, U zal er geen spijt van krijgen” Bekijk mijn Eindejaarswensen ==>>

Bedankt, diegenen die me aanmoedigden om mijn Unieke programma terug op te starten, een programma waar ik enkele jaren geleden mee gestopt ben omdat ik het verlies van een dierbaar iemand niet kon verwerken Bedankt diegenen die me al die jaren hebben gesteund om dat verlies te verwerken

“Begin er nog vandaag mee.” “Vandaag beginnen is de basis voor een Gezond en Gelukkig leven naar de toekomst” “Vandaag ongezond leven is de basis van veel ellende en miserie naar de toekomst”

Wilt U iets doen aan Uw gezondheid en aan dat van diegenen die U dierbaar zijn? Bekijk dan deze video’s omtrent mijn Unieke en énige programma

Bedankt diegenen die me door hun aanmoedigingen de kracht gaven om Mijn oude Hobby Fotografie terug op te nemen

Bekijk mijn Awards Click Me!

Stroomlijn uw communicatie en verhoog uw merk met de veelzijdige en hoogwaardige Synergy-oplossingen die IT Consulting & Services Theo-Herbots u biedt. Geloof me, ik meen het als ik U zeg dat ik “BETAALBARE” en toch “DEGELIJKE” Internetdiensten ga aanbieden VERNEEM MEER ==>> Copyright @2019 [IT Consulting & Services Theo-Herbots], All rights reserved.

Schrijf in op onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte via mail. Wij houden evenmin van Spam als U, Uw gegevens worden “NIET” gedeeld aan Derden

“Bekijk de video’s en verneem waarom reeds meer dan 4800 Prachtige mensen deze keuze hebben gemaakt”

CONTACT NEMEN MET IT Consulting & Services Theo-Herbots WAS NOG NOOIT ZO EENVOUDIG

  1. Vragen stellen of opmerkingen maken

  2. Een afspraak boeken

  3. Documenten, Video’s of eender wat delen

  4. Dat en nog veel meer

ONZE WEBSITE DOET “AL HET WERK” VOOR U, “ALLES” VAN OP EEN EN DEZELFDE PLAATS TIJD EN MOEITE GESPAARD VOOR U !!!! CONTACT ==>>!

IT Consulting & Services Theo-Herbots wij zijn ook aanwezig op Social-Media Is er voor U elke dag , OPNIEUW

Potterijstraat 151 / 3300 Tienen

 

Thank you for a great 2019

I wish you a happy and prosperous 2020


Bedankt

voor een prachtig 2019

Ik wens U een Gelukkig en voorspoedig 2020


 

Jullie hebben allemaal bijgedragen aan het bereiken van

de ambitieuze doelen die we ons dit jaar bij IT Consulting & Services Theo-Herbots hadden gesteld

Tot ziens op de website voor een prachtig 2019

 

You have all contributed to achieving the ambitious goals we set this year at IT Consulting & Services Theo-Herbots

See you on the website for a beautiful 2019

YOUR HAPPY CEO

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page