top of page

Armoede Artikel door Theo Herbots // Help me dit onrecht te bestrijden

Bijgewerkt op: 6 jul. 2021

“Wilt U de armoede mee bestrijden? Bekijk de video’s hier beneden en vul daarna het enquete-formulier onder aan het bericht in”


pablo (36)
  1. Vaak gebeuren er ongevallen onder invloed, gevolg armoede

  2. Vaak verliest men zijn job door de verslaving gevolg armoede

  3. Vaak neemt men de verkeerde beslissingen gevolg armoede

  4. Vaak begint men zware gezondheidsproblemen te krijgen door de alcohol gevolg armoede

  5. Er zijn heel veel dingen ten gevolge alcohol die mensen en zelfs hele gezinnen in de armoede kunnen storten.


Ik haal hier het woord alcoholverslaving aan omdat ik vaak geconfronteerd wordt met de gevolgen van alcoholisme, maar natuurlijk zijn er vele andere oorzaken van armoede, ik heb ze hier beneden op een rijtje gezet

Ik ga hier beneden een bericht rond armoede kopiëren dat ik ooit voor amnesty international gemaakt heb. Het onrecht van de armoede dat ik hier beschrijf is vaak het gevolg van alcohol.

Omdat armoede een “ONRECHT” is dat “IEDEREEN” kan overkomen


watch-this-videoanimatie niet bewegend


watch-this-videoanimatie niet bewegend

Zelfs als jij vandaag een goed inkomen hebt, een zekere welstand….. Het noodlot kan altijd toeslaan.

Een beurscrisis


indexBeurscrisis
Jouw bedrijf dat sluit

imagesBedrijfssluitingen
Ziekte / ongeval van jezelf, je partner, jouw kinderen

images Ziekte

image ongeval
Echtscheidingen

imagesvechtscheiding

watch-this-videoanimatie niet bewegend

en nog veel meer , het kan iedereen overkomen op een moment dat je je er niet aan verwacht

Stel je voor dat jij jouw kinderen niet meer kunt geven wat noodzakelijk is, dat jij jouw kinderen moet weigeren wat hun vriendjes op school wel hebben.

Niet allen doet het hun pijn, maar erger, zij worden vaak ook uitgesloten, vernederd, gepest door andere kinderen


indexegoisme2

images Pesterijen

Vriendelijke Groet

Theo Herbots TV

0 weergaven

Comments


bottom of page