top of page

Kogel door de Kerk


Toen ik enkel jaren geleden begon met een Blog was het de bedoeling om via daar een zaak die ik toen net begonnen was te promoten.

Evenwel door samenloop van omstandigheden (waar ik het hier niet wil over hebben), is er daar niets van terechtgekomen.

Evenwel, ik had de smaak van het bloggen en het maken zodanig te pakken, dat het bijna een verslaving werd.

Ik heb ondertussen zodanig veel ervaring opgedaan, dat ik besloten heb om het zakelijke aspect terug op gang te brengen.

Daarom heb ik beslist om alles op te splitsen, mijn gewone Blog ( https://groetenuittienen.blog/ ) die ik ga behouden als hobby en deze blog die ik enkel ga gebruiken tot het promoten van nieuwe zakelijke activiteiten.

Ga naar de home-Pagina om alles te vernemen.

KLIK OP DE TEKENING VOOR ONMIDDELLIJKE TOEGANG

Er wordt nog hard gewerkt om alles te publiceren en deze nieuwe site aan te passen, maar U kunt toch reeds een overzicht krijgen.

In elk geval toch reeds bedankt voor de talrijke inschrijvingen op de nieuwsbrief.

Daarom deze video hier beneden


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page