top of page

Waarom ik Business abonnement van WordPress.com heb aangeschaft | Why I purchased WordPress.com Busi

Vertalen | Translate

Ik heb de laatste tijd heel wat veranderingen aangebracht aan deze Blog

Ik zal kort proberen uit te leggen waarom ik dit heb gedaan.

Toen ik jaren geleden begon met mijn eerste Blog, werkte ik met WordPress.org.

Ik deed dit omdat ik een website nodig had met zakelijke mogelijkheden die ik niet had op WordPress.org.

Op het ogenblik dat ik deze zaak door omstandigheden waar ik geen vat op had , vroegtijdig moest stopzetten , verdween ook deze website.

Zodra ik achteraf terug wilde beginnen te bloggen, lag de nadruk niet meer op het zakelijke, maar op het bloggen zelf en schakelde ik over op WordPress.com

Dit had bovendien het grote voordeel dat ik wereldwijd contacten kon leggen met andere prachtige Bloggers

De beperkingen nam ik er dan maar bij.

Toen WordPress.com een tijdje geleden uitkwam met de mogelijkheid om Business-Pakket aan te schaffen waar men contact kon blijven houden met andere Bloggers, maar met ook alle mogelijkheden die men heeft met WordPress.org heb ik na lang aarzelen toch de stap gezet en me dit pakket aangeschaft.

Ik was aangenaam verrast als ik zag wat er daar ondertussen allemaal was veranderd en welke mogelijkheden er waren bijgekomen.

Ik ben allerlei dingen beginnen uit te testen (wat hopelijk bij mijn Volgers niet te verwarrend is overgekomen).

Verschillende Thema's,, Plugins en meer.

Alles staat nog niet op punt, maar ik ben er hard aan aan het werken om het verder uit te werken.

Maar waarom niet het aangename van het Bloggen combineren met het zakelijke?

Ik heb uit mijn ervaring uit het verleden geleerd om snel zelf nieuwe Templates aan te maken en deze aan te bieden aan klanten, maar tegelijkertijd kan ik hier contact blijven houden met mijn Fantastische ander Bloggers, via de Blog zelf

Maar verder ook in de kijker zetten
  1. Ik heb vroeger altijd graag geschreven en er van gedroomd om boeken uit te geven en ik ga bij deze dan ook dit hier uitproberen

  2. Handboek Gezond eten

  3. Handboek Gezond Bewegen (nog in verdere uitwerking)

  4. Het zakelijke, enkele voorbeelden van Hoe ik websites aan klanten aanbied

Welke plugins ik geïnstalleerd heb, waarom en hoe ik er mee werk zal ik in een volgend artikel aanhalen, (Misschien dat er dan andere Bloggers dit voorbeeld zullen volgen en dat ik hun hiermee kan helpen “GRATIS” omdat het nu eenmaal vrienden zijn.

Vriendelijke Groet

#Theo-Herbots

Voeg je bij 4.890 andere abonnees

E-mailadres

Subscribe

TRANSLATE THIS BLOG HERE




It's Easier Than You think

video

BEKIJK DE VIDEO WAAROM REEDS ZOVELEN ZICH HEBBEN INGESCHREVEN OP DE NIEUWSBRIEF

Video afspelen

It's Easier Than You think

ENGLISH VIDEO

WATCH THE VIDEO WHY ALREADY SO MANY HAVE SUBSCRIBED TO THE NEWSLETTER

Video afspelen

Abonneer je op dit blog d.m.v. e-mail


Voer je e-mailadres in om je in te schrijven op dit blog en e-mailmeldingen te ontvangen van nieuwe berichten.

Voeg je bij 4.890 andere abonnees

E-mailadres

Abonneren

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Intro

bottom of page