top of page

Steun deze blog |Support this Blog

You can read this post on my blog in 110 languages

Om zoveel prachtige informatie te kunnen delen met mijn Volgers  rond Blogtips, Fotografie en veel meer, heb ik vorig jaar mij het bussiness-pakket aangeschaft.

Ik heb vandaag evenwel dit bericht van WordPress ontvangen


De verlenging van je WordPress.com Business abonnement voor THEO-HERBOTS-BLOG-NEWSLETTER | BLOG-NIEUWSBRIEF is niet geslaagd, waarschijnlijk omdat de creditcard in ons systeem is verlopen. Je hebt 10 dagen om je betalingsgegevens bij te werken voordat je abonnement verloopt op 13 februari 2020. Verleng nu om toegang te behouden tot de belangrijkste functies van je site!

Door samenloop van omstandigheden waar ik geen vat op had, ben ik momenteel niet in de mogelijkheid om dit te doen.

Daarom heb ik hier beneden een PayPal-Donatie-Knop aangebracht waar jullie me kunnen steunen.

Elk bedrag, hoe klein ook, kan me helpen.

Het geld zal enkel en alleen worden gebruikt voor het opgegeven doel

Druk op een van de foto's hier beneden de of de link en U kan een bijdrage doen via PayPal.

Reeds van harte bedankt op voorhand

Theo-Herbots


Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Intro

bottom of page