top of page

Over wat ik doe op het internet |About what I do on the Internet

Graag geef ik U een korte rondleiding doorheen wat ik doe


Naar aanleiding van een uitnodiging van het ACLVB om gedurende twee dagen na mekaar gedurende 3 uur les te geven rond mijn “ENIGE” en “UNIEKE” “GEZONDHEIDS-PROGRAMMA” en het enthousiasme en de bijval die ik daar kreeg, heb ik op uitnodiging van de talrijke aanwezigen de Website hier beneden gemaakt.


Dit programma is ontstaan omdat ik drie jaar lang wekelijks les gegeven heb voor Het CAW (Amarant in Tienen). Daar heb ik een programma uitgewerkt waar “IEDEREEN” volgens eigen kunnen of fysiek aan mee kan doen, ongeacht leeftijd of fysieke conditie


Ik werd door datzelfde ACLVB uitgenodigd om gedurende 3 uur informatie te geven rond alles wat Google en Internet betrof, ook dit was een enorm succes. OOk daar is me gevraagd voor meer informatie en vandaar de tweede Website hier beneden


Vorig jaar ben ik terug begonnen met een oude Hobby Fotografie. Dit was meteen een succes, bekijk mijn foto-Awards die ik daar heb behaald in de derde website




Bezoek ook


“ALLES” rond Internet






fotografie


Wordt bijgewerkt


Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page