top of page

Vaarwel mij vriend Jefke, // Goodbye my friend jefke,

TRANSLATE THIS BLOG HERE




You can read this message on my blog in 110 languages

Mijn beste vriend, die trouwe viervoeter Jefke is heengegaan

Als er steeds één iemand was die me op moeilijke ogenblikken steeds gesteund heeft, die me steeds trouw is geweest, dan is het Jefke geweest, mijn Duitse Dog.

Op het ogenblik dat ik nog heel veel luxe en comfort had, had ik vele vrienden, op het ogenblik dat ik al die luxe verloor bleef er bijna niemand meer over.

MAAR JEFKE WAS ER ALTIJD

Bewaren

Bewaren

Jefke was bij m!ij sedert juni 2006



Vaarwel mijn vriend Goodbye My friend

Als ik van huis wegging , ik moest nooit een deur op slot doen, Jefke zorgde er wel voor dat er niemand binnenkwam

Op zeker ogenblik dat vrienden op reis gingen, heb ik dit filmpje hier beneden gemaakt


JEFKE HEEFT ME ALTIJD GESTEUND OP OGENBLIKKEN DAT MENSEN ME IN DE STEEK LIETEN

Hij voelde wanneer ik het moei!lijk had en als ik achter de PC bezig was met websites om niet te piekeren over mijn bittere eenzaamheid, dan kwam hij me vertroetelen

Hij was zo groot dat hij zonder moeite mij een likje op mijn wang kon geven. Ik zal de komende dagen nog meer in dit bericht schrijven, maar momenteel wordt het me te zwaar

Vriendelijke Groet van het droevige baasje van Jefke

#Theo-Herbots

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page