top of page

To all Bloggers all over The World


Theo-Herbots-Social-Media en Internet

© 2016 Let's Meat

Welkom bij Theo-Herbots (Den Theo)

Van Harte welkom bij Theo-Herbots (Den-Theo)

YOU CAN TRANSLATE THIS MESSAGE ON MY WEBSITE IN 110 LANGUAGES

Of U nu een blog heeft over

  1. Voeding

  2. Recepten

  3. reisverhalen of eender wat,

Ik denk dat iedereen graag zijn Blog in de kijker zet.

Vandaar deze oproep tot “ALLE” Bloggers Wereldwijd.

Laten we mekaar steunen.

Ikzelf heb in het verleden heel wat prachtige informatie gekregen van andere Bloggers.

Hier beneden kan U een ganse cursus vinden met allerlei nuttige informatie,”GRATIS” en zonder verdere verplichtingen.

Onder de Slideshow geef ik enkele bekende uitspraken die U kunnen inspirererne en moed geven om verder te https://groetenuittienen.blog/.

Daaronder een paar motivatievideo's voor ogenblikken dat U de moed wilt opgeven en daaronder enkele belangrijke tips hoe we mekaar kunnen verder helpen

“We blijven vooruitgaan, nieuwe deuren openen en nieuwe dingen doen, omdat we nieuwsgierig zijn en nieuwsgierigheid ons steeds weer nieuwe wegen inslaat.”Walt Disney


Laten We Mekaar Helpen en Begrijpen

In goede tijden is het eenvoudig succesvol te zijn.

Jan de Bruin

Hou je ogen gericht op de sterren en je voeten op de vloer.

Franklin D. Roosevelt

Als je eerlijk en open wilt communiceren moet je ook luisteren naar de dingen die je niet wilt horen.

Jan de Bruin


Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.Albert Heinsteinhttps://groetenuittienen.blog/ wordt niet door https://groetenuittienen.blog/ overwonnen; https://groetenuittienen.blog/ wordt door https://groetenuittienen.blog/ overwonnen, zo is van eeuwigheid de orde der dingen. Boedda

Ga met vertrouwen in de richting van je dromen. Leef je leven wat je je hebt voorgesteld.

Henri David Thoreau

omheid bezit een zelfvertrouwen waarover men razend kan worden.

F.H. Jacobi

Zelfvertrouwen is tweederde van het succes.

Ralph Waldo Emerson

MOTIVATIE

Bekijk de video hier beneden

Iedereen krijgt in zijn leven wel eens af te rekenen met moeilijke momenten.

Maar hanteer De Leuzen, :”wat er ook gebeuren mag, ik geef NOOIT OP, NOOIT !!!!


waarom

https://groetenuittienen.blog/ en Websites maken die daar aan verbonden zijn, liggen mij reeds jaren nauw aan het hart

<ol> <li><a href='https://groetenuittienen.blog/wp-content/uploads/2019/01/mijn-passie-is-_-my-passion-is.mp4'>mijn passie is _ my passion is</a></li><li><a href='https://groetenuittienen.blog/wp-content/uploads/2019/02/WAARIN-IK-PUBLICEER-_-WHERE-I-PUBLISH.mp4'>WAARIN IK PUBLICEER _ WHERE I PUBLISH</a></li> </ol>

waarom

Me volgen op Facebook

Vertrouwen, intimiteit, zielsverwanten, enz. We hebben al deze woorden eerder gehoord, maar waarom Facebook niet gebruiken om de Vriendschap te bevorderen? Facebook is de snelste manier om vriendschap te delen. Het wordt echter veelal gebruikt met andere doelen en met verkeerde intenties. Mijn Facebook-Pagina wordt enkel gebruikt om boodschappen te verspreiden van https://groetenuittienen.blog/, Vriendschap en Vrede. En om zaken te verpreiden via het internet, waar anderen positieve dingen leren om hun eigen Welzijn en dat van hun dierbaren te verbetereen

Korte maar krachtige boodschappen

Komt U op een Blog van een andere Blogger terecht en U ziet dat hij / zij een twitter-account heeft, help hem / haar volg op zijn / haar account en deel de boodschappen me Uw volgers. Het is een Ultieme manier om mekaar te helpen

Laten we mekaar ontmoeten

En bemoedigen

In het widget op mijn website :”Populaire Berichten en Pagina's, kome de berichten die de laatste 48 uren het meest bezocht zijn.

Vaak zie ik hier berichten verschijnen waar ik zelfs niet meer van wist dat ik zo ooit gepubliceerd had.

Dit is het gevolg van de SEO die ik hanteer in mijn berichten.

Mensen zoeken via Google of andere zoekmachines naar bepaaldeartikelen en komen zo op deze berichten terecht.

Hoe SEO werkt en hoe U het zelf kan gebruiken zal ook uitgebreid aan bod komen in de “GRATIS” CURSUS BLOGGINGTIPS

© 2016 Let's Meat

NIEUWSBRIEF – Theo-Herbots (Den-Theo)

Een gloednieuw ontmoetingsconcept voor Bloggers wereldwijd

Bekijk de video's waarom inschrijven op de Nieuwsbrief.

Onder de Nederlandstalige video de Engelstalige




Bezoek ook mijn andere Social-Media ==>>

Blogginf-Tips & Adviezen

Een baanbrekend doe-het-zelf-boek over het bouwen van je eigen Blogwebsite. Dit boek behandelt alles wat je moet weten, van opstarten van een website tot het leren van belanfijke Tips

Het boek is volledig geïllustreerd en zeer gemakkelijk te volgen.

Theo-Herbots-Social-Media en Internet

HIER BENEDEN MIJN LAATSTE BERICHTEN

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Intro

bottom of page