top of page

#Theo Herbots #Natuurfotografie | Uilen

TRANSLATE THIS BLOG HERE




Naar aanleiding van een fotowedstrijd van Vieuwbug met als Thema Uilen, heb ik twee van mijn goede vrienden die over uilen beschikken uitgenodigd in het Stadspark in Tienen waar ik deze foto's heb gemaakt. In de uitgelichte afbeelding ziet U Eric Pardon

Ik heb daar in het verleden reeds een artikel over gepubliceerd Uilenman Eric Pardon

De foto hier beneden Albert De Braeckeleer

voor de wedstrijd heb ik de foto hier beneden genoemd

De Landing der Uilen

Vindt Hier de vier Uilen in Het Groen


Uilen-Galerij

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: left; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

BEZOEK MIJN AWARDS, KLIK OP DE TEKENING HIER BENEDEN

BEDANKT VOOR UW BEZOEK, HET VOLGEN VAN DEZE BLOG EN HET DELEN OF HERBLOGGEN VIA DE KNOPPEN HIER BENEDEN

#Theo-Herbots

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

4 weergaven0 opmerkingen
bottom of page