top of page

#Theo-Herbots-Fotografie | MOOIE KADERS | BEAUTIFUL FRAMES

HET IS EEN SOBER BEGIN, MAAR HET IS EEN BEGIN

Zoals ik reeds eerder heb aangekondigd, ga ik aangemoedigd door vele andere Bloggers me terug beginnen toe te leggen op #fotografie.

Ik ga me in het begin toeleggen op het fotograferen van de mooie plaatsen in en rond mijn Prachtige Stad #Tienen.

Ik ben verbaasd van het onverwachte succes

Ik ben verbaasd van het succes.

Eerder toevallig ben ik in contact gekomen met een internationale vereniging van Fotografen, zowel Beroepsfotografen als Amateurfotografen

En wat blijkt?

Ik heb op nauwelijks een paar weken tijd (ben pas lid geworden op 25 juli 2018) enorm veel waardering behaald.

Heel wat vermeldingen en heel wat Awards

Het zou Geweldig zijn indien U eens een kijkje zou willen nemen KLIK==>>HIER<<

Hierbij nogmaals mijn oprechte dank aan de andere Bloggers die me ertoe hebben gemotiveerd om terug met fotografie te beginnen.

Vriendelijke Groet

#Theo-Herbots

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page