top of page

Levensverhaal | Life story Theo-Herbots (Den Theo)

TRANSLATE THIS BLOG HERE




In deze nieuwe categorie, het levensverhaal van Theo-Herbots (Den Theo)

Ga ik mijn levensverhaal (Theo-Herbots Den Teho) brengen.

Reeds van kindsbeen af was schrijven , buiten mijn Oosterse Krijgskunsten voor mij een vorm van het afreageren van pijn en verdriet.

Toen ik 12 jaar was heb ik meegedaan aan een wedstrijd van de BRT (Toen De Belgische Radio en TV) om een toneelstuk te schrijven.

Het was meteen raak en ik won de eerste prijs.

Evenwel, mijn Ouders waren boeren en schrijven was zoiets als tijdverlies voor hun, ik heb het als schrijver dan ook nooit kunnen waarmaken.

Enkele jaren geleden ben ik op een privé-blog mijn verhaal beginnen te schrijven, maar heb dit nooit publiek gemaakt.

Sinds ik begin 2011 onder dramatische omstandigheden alleen kwam te staan, (dit verhaal breng ik later) ben ik beginnen te studeren rond alles wat internet betrof.

Dit meer om mijn gedachten op positieve dingen te brengen en niet in piekeren te vervallen.

Maar kennis heeft enkel waarde als men er ook daadwerkelijk iets mee doet. daarom was ik van plan om professioneel te beginnen met het maken van websites.

Het kan verkeren zei Bredero

Door het verlies van Jefke (mijn Duitse Dog ) die me in al die moeilijke jaren steeds zijn onvoorwaardelijke steun heeft gegeven, heb ik dit voornemen naar een latere datum verschoven.

Ik ga me nu een tijdlang terug concentreren op schrijven.

Ik ga stukken uit mijn verborgen Blog hier publiek maken, maar ook andere verhalen toevoegen.

Let wel, het is niet geschikt voor gevoelige lezers, want het is een aaneensluiting van verhalen rond haat, geweld en mishandeling.

Toch zal ik het ook hebben op de korte mooie momenten die ik mijn leven heb meegemaakt, waar ik van mensen waar ik het niet had verwacht, veel liefde, steun, warmte en genegenheid heb ontvangen

Schrijf U nu reeds in op de nieuwsbrief en ontvang de verhalen

Voeg je bij 4.890 andere abonnees

E-mailadres

Subscribe

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page