top of page

Bent U ook Single? Are you also single?

You can translate this message into 110 languages at the bottom of this post on my site

BENT U OOK SINGLE EN BENT U HET ALLEEN ZIJN OOK BEU?

lees dan dit bericht

Sinds ik begin 2011  single geworden ben  (ik ga daar voorlopig niet meer over  zeggen van het hoe en het waarom), heb ik het vaak moeilijk gehad om de eenzaamheid te dragen.

Dus op moeilijke ogenblikken zocht ik  contacten via het internet.

Dit werd evenwel meestal een ontgoocheling.

Veel misbruiken, contacten werden gelegd maar meestal was het dan zo dat er dan moest voor betaald worden om verder te kunnen SMSen, chatten of eender wat of de contacten werden onderbroken.

Dat en nog vele andere ontgoochelingen,

Daarom heb ik besloten om een eigen Dating-Platform te maken dat voor iedereen GRATIS IS

BEKIJK HET Voor onmiddellijke Toegang

DE NEDERLANDSTALIGE VERSIE

#Theo|Herbots|Magazine

Dating ⇒Friendship⇒Love⇒Wedding?

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave0 opmerkingen
bottom of page