top of page

KLIK OP DE AFBEELDING OF DE LINK OM HET BERICHT TE LEZEN


Van waar deze titel ?

Omdat ik tot mijn grote verbazing heb vastgesteld dat er nog steeds vele mensen op de Social-Media zijn, zelfs mensen die er dagelijks mee bezig zijn, nog niet weten dat als er een Foto, tekening of eender wat op hun pagina verschijnt, zij op de link die er is bijgevoegd, of de foto moeten klikken om gans het bericht te lezen.

Ik heb dit tot mijn grote verbazing moeten constateren doordat er onlangs mij iemand aansprak, met de melding,: "Theo, dat zijn wel onnozel tekeningen die ge op Facebook verspreid"

Toen ik hem vroeg,: "hebt ge al eens de moeite gedaan om op die link of de foto te klikken om het bericht dat er bij hoort te lezen?", bleek dat hij dat niet wist en nog nooit gedaan had.

Bij navraag achteraf bij nog vele anderen, bleek dit bij heel veel mensen het geval te zijn.

Vandaar dat ik deze titel heb gebruikt.

Heel veel mensen hebben hierdoor in het verleden heel wat belangrijke informatie van mij gemist. Jammer

Daarom voor diegenen die in het verleden mijn berichten op deze manier hebben gemist,


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page