top of page

Theo Herbots TV2 ACTIVE BACK AND BETTER THAN PREVIOUSLY




Translate this Blog Here




Er was wat misgelopen bij het overzetten van deze site naar een andere domeinnaam maar blijkbaar is alles terug normaal Oef!!!

Het lichaam is de Tempel van de geest, een Geest in een slechte tempel en men wordt heel depressief en heel ongelukkigEr zijn drie dingen in het leven nodig om GELUKKIG te zijn

#Fysische Gezondheid


#Psychische Gezondheid


#Financiële GezondheidIndien het met één van deze drie misloopt, loopt het snel met alle drie mis en wordt men HEEL ONGELUKKIG.Wij bieden hier oplossingen aan opdat het met Alle drie gunstig loopt zodat U HEEL GELUKKIG WORDT

Om het lichaam, de Tempel van de Geest te kunnen onderhouden is er ook een financiële gezondheid nodig, wij helpen U daarbij

MEER INFORMATIE ➽➽klik hier ☚

Bekijk in categorieën de talrijke video’s met allerlei oefeningen die U op weg zullen helpen
Hieronder volgen reeds enkele tips, weliswaar in het Engels, omdat deze site in vele landen wordt bekeken maar ik denk niet dat dit problemen zal geven, trouwens de beelden spreken voor zichzelf

Neem voldoende tijd voor ontspanning samen met diegenen die jou dierbaar zijn

Volg onze talrijke voedingstips en bezoek ook eens de site hier beneden


giphygeef-nooit-op

Volg ook onze talrijke video’s om U te motiveren om wat er ook in uw leven moge gebeuren NOOIT, NOOIT op te geven. Ik plaats hier beneden alvast één die U zeker en vast zal motiveren? om het werkboek hier beneden te volgen

Klik op de link in de tekening hier beneden voor Uw GRATIS e-book, werkboek. Vul de gegevens in en volg dagelijks de talrijke tips en adviezen.

Schrijf U in op onze nieuwsbrief om regelmatig meer tips en adviezen te ontvangen

giphybeleef-uw-droom

Nu dat U alles hierboven bekeken heeft en voldoende gemotiveerd bent, ga aan de slag, print Uw Gratis e-Book / WERKBOEK af en leef “lANG” “GEZOND” EN “GELUKKIG”

PS: nog even dit

Ik ga hier eerstdaags een rapport van De Wereld-Gezondheids-Organisatie publiceren, (schrijf U in voor de nieuwsbrief en U zult hem ook ontvangen), over hoe slecht het met onze voeding is gesteld.

Hoe de voedingswaarde is achteruitgegaan, hoe het vol zit met resten van pesticiden,fungiciden, herbiciden, kleurmiddelen, bewaarmiddelen en nog veel meer andere ziekte verwekkende brol.

Daarom, ook al volg ik het e-Book hier beneden zelf, vul ik mijn voeding dagelijks aan met Ganoderma-Lucidum, Dit vindt ik terug in #koffie, thee en chocolademelk..

  1. Ik start mijn dag met twee tassen #koffie

  2. Ik maak ‘s avonds een thermoskan van 1,5 liter heet water gereed en doe daar twee zakjes Rode Thee, Twee zakjes Groene Thee in, zodat dit een ganse nacht kan trekken en ik de volgende dag de ganse dag gezonde thee kan drinken

  3. ‘s avonds voor het slapen gaan drink ik nog een tas warme chocolademelk voor een goede nachtrust

  4. Bij warm weer drink ik de ijsthee en ik voel me super-goed

Verder neem ik

  1. bij het ontbijt twee capsules spore-powder voor een energierijke start

  2. s middags twee capsules Ganoderma-Lucidum

  3. om vier uur zwamvlok

Dit als bijkomend advies

Bekijk eens in de video hier beneden tot wat ik nog met dit programma in staat ben. de video was opgenomen toen ik 60 was maar ik doe die oefeningen nu nog zonder enig probleem dagelijks


xxxxxxxxxxxxxxxxx

Vriendelijke Groet

6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page