top of page

Pinterestinspiratie: Pimp your water!

Dit is een fantastisch Blog


Wat kan ik soms uren zoet zijn met Pinterest!  Heel vaak vind ik er inspiratie voor een tof recept, maar nu we bezig zijn met de renovatie van ons huis (en keuken!) vind ik er ook enorm veel leuke ideeën voor ons huis. Uren kan ik zitten kijken, op zoek naar die perfecte lamp voor in onze slaapkamer, de ideale koffiekan of die prachtige  keukenvloer.


Dankzij Pinterest leerde ik trouwens heel wat leuke andere blogs kennen. Voor mijn dagelijkse dosis interieurinspiratie neem ik nu steevast een kijkje op Woonblog, My Scandiniavian Home of Interieur Junkie. Alledrie laten deze blogs de curieuzeneus in mij binnenkijken in andermans (inspirerend) huis – alleen al daarvoor de moeite toch?


myscandinavianhome.blogspot.be- a Swedish city pad

Maar bovenal is Pinterest eigenlijk mijn allertofste inspiratiebron voor kook- en recepteninspiratie. Ik zie het als een soort van visuele zoekmachine die je – anders dan…

View original post 178 more words

0 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page