top of page

DIARY WEEK 53/2015


nuriaarantxa-1151432604042631223_12704325




De laatste diary van 2015 en de eerste diary van 2016 in één!! De week begon lekker rustig, na de drukke kerstdagen was ik lekker een week vrij! Lekker bijkomen van al dat eten en drinken! Maandag heb ik uitgeslapen en ‘s middags ben ik samen met mijn zusje, moeder en tante naar de stad geweest. Een beetje geshopt en heerlijk geluncht bij BIT. Dinsdag heb ik vrij weinig gedaan, genoeg tijd dus voor een uitgebreide selfie-sessie.. Ik kocht een nieuwe lipstick van MAC dus daar moest even een goede foto van komen.



Dinsdag ging ik wel nog even langs bij mijn ouders en Takkie. Ik kon het niet laten om weer even een foto van hem te maken. Hij is zo’n draak en eist vaak alle aandacht op! Woensdag ging ik lunchen bij KeK in Delft, met een vriendinnetje. Ik had een heerlijke broodje Old Amsterdam en zij een…

View original post 120 more words

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page