top of page

Zelfdoding |Suicide

TRANSLATE THIS BLOG HERE




Ik vraag dit jaar donaties aan Zelfmoordlijn 1813 – België voor mijn verjaardag. Ik heb deze non-profitorganisatie gekozen omdat ik hun missie erg belangrijk vind.; Ik heb van heel nabij meegemaakt wat het is om een dierbaar iemand door zelfdoding te verliezen en hoe pijnlijk dit is. Iemand veliezen, door ziekte of ongeval is Pijnlijk. Evenwel voor diegenen die iemand verliezen door zelfdoding, die blijven voor de rest van hun leven zitten met de vraag “HAD IK HET NIET KUNNEN VOORKOMEN !! Ik hoop dat je uit mijn naam een bijdrage wilt doen om mijn verjaardag te vieren. Alle beetjes helpen me om mijn doel te bereiken. Ik heb hieronder informatie over Zelfmoordlijn 1813 – België bijgevoegd,

De Zelfmoordlijn is 24/7 bereikbaar voor mensen met suïcidale gedachten, mensen uit hun omgeving en nabestaanden. Door in anonimiteit actief en respectvol te luisteren, stimuleren onze vrijwilligers de zelfredzaamheid van de oproeper en trachten zij samen met hem het moment van crisis te overwinnen.

Het Centrum ter Preventie van Zelfdoding staat in voor de deskundigheid van de vrijwilligers.



Steun deze actie op Facebook KLIK ==>>HIER

E-mailadres

Subscribe

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven0 opmerkingen
bottom of page