top of page

WAAROM WORDPRESS & ELEMENTOR,

Waarom

Theo-Herbots (Den-Theo)

Werkt met WordPress & Elementor

Hier beneden, kan U de volledige uitleg vinden van het hoe en waarom.

Dat is de manier hoe ik tewerk ga.

Mensen die zelf een Blog of Website willen beginnen raad ik aan om  de volledige cursus stap voor stap te bekijken, vooraleer over te gaan naar de linken die ik hierbeneden ga geven.

Mensen die wat meer ervaring hebben of professionele websitebouwers, raad ik aan  om meteen over te gaan naar de uitleg hieronder omtrent WordPress & Elementor

Zij die evenwel terugschrikken om er zelf aan te beginnen, mogen gerust contact met mij opnemen, vanaf 01 september doe ik het voor hun tegen een gunstige Prijs-Kwaliteit verhouding.

Bij elke site die ik maak gaat

  1. Een site-map ingediend worden bij Google, Yandix en andere zoekmachines, zodat U meteen hoog scoort bij de zoekmachines.

  2. Drie pagina's, een welkomstpagina, een Over-Pagina en een contact-Pagina

  3. Een Nieuwsbrief die U met de Gratis cursus hier beneden zelf kan bijhouden zo vaak U wilt.

  4. Geen constant weerkerende betalingen, slechts een éénmalige betaling voor de aanmaak (enkel de domeinnaam door U zelf jaarlijks opnieuw te betalen)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam

ac1

Gratis cursus 1

Dit is één van de eerste cursussen die ik bij WordPress gevolgd heb.

ac2

Hoe WordPress Theme Customizer als een pro te gebruiken (Ultimate Guide)

Wist u dat WordPress wordt geleverd met een ingebouwde thema-aanpasser waarmee u in realtime wijzigingen kunt aanbrengen in het ontwerp van uw website.

ac3

BLOGGING -TIPS

Eenmaal Uw Website (Blog-Site) opgemaakt, is het belangrijk regelmatig Blog-artikelen te publiceren.

Volg daarom de Gratis Tips

Onze vaardigheden en expertise

De hier opgegeven statistieken hebben te maken metde tijd die er nodig is om een goede website te maken

Ontwerp 60% Ontwikkeling 25% Strategy 15%

Everything you need to create a beautiful website

WAAROM WORDPRESS & ELEMENTOR

NEEM EEN KIJKJE HIER BENEDEN

Waarom WordPress

10 redenen om voor WordPress te kiezen

Er zijn tientallen goede CMS en blogging-tools op de markt, maar WordPress springt er voor mij uit. Waarom? 10 goede redenen om voor een WordPress installatie op je eigen domein te kiezen als je gaat https://groetenuittienen.blog/:

  1. WP is gratis Iedereen kan het gebruiken en functionaliteit toevoegen. Geen geheime agenda’s. No nonense.

  2. WP is in het Nederlands

  3. WP is in tientallen talen beschikbaar waaronder Nederlands. Je kan ook een meertalige site maken.

  4. WP is gemakkelijk te installeren

  5. Je kan makkelijk een blog beginnen naast je bestaande website op je eigen domein.

  6. WP is gebruikersvriendelijk

  7. WP is een Content Management Systeem (CMS). Inhoud staat los van de vormgeving. Als je een tekst kunt typen in Word kun je ook met WordPress omgaan.

  8. WP heeft duizende thema’s

  9. WP heeft gratis of voordelige thema’s. Er zijn honderden ‘thema’s’ of templates beschikbaar waarmee je je eigen ‘look and feel’ kunt bepalen van je website of blog. Veel thema’s zijn eenvoudig aan te passen qua kleuren en lettertypes.

  10. WP kent kent duizenden plugins. ‘Plugins’ zijn kleine toevoegingen aan je weblog zoals een retweet button, sitemap generator (vindt Google leuk), formulieren, nieuwsbrieftool enzovoorts. De meesten zijn gratis.

  11. WP is zoekmachine-vriendelijk

  12. WP is al geoptimaliseerd voor zoekmachines. Je kunt, als je het helemaal goed wilt doen, meerdere SEO plugins installeren. Bovendie kan U een sitemap indienen bij Google, Bing, Yandix en andere zoekmachines. De code die U dan ontvangt kan je eenvoudig in jouw site plaatsen en meteen heb je ook een hoge score in de zoekmachines

  13. WP is het grootst WP is wereldwijd het grootst en groeit nog steeds. Omdat er zo veel WordPress gebruikers zijn is het gemakkelijk hulp te vinden als iets niet lukt. Twitter een hulpvraag (#durftevragen) en ‘help is on the way’.

  14. WP groeit met je mee

  15. nhoud en vormgeving staan technisch los van elkaar. Als je over enige tijd een andere look en feel wilt, of meer/andere functionaliteit, dan kun je makkelijk switchen naar een ander thema.

  16. WP wordt ondersteund door cursuswordpress.com

Als je er niet uitkomt is er altijd assistentiE

Waarom Elementor

Ik laat U even kijken naar de functionaliteiten die Elementor biedt, en wat ik er allemaal mee kan.

Elementor bevat een groot aantal elementen (‘widgets’ genoemd) die ik kan gebruiken voor het bouwen van Uw website die geheel voldoet aan jou wensen.

Let op ik kan in WordPress ook widgets gebruiken, die ik kan toevoegen aan een zijbalk. Dit zijn andere widgets dan de widgets die ik in Elementor gebruik en hier kunnen geen speciale effecten worden toegevoegd

Ik kan elk widget als element plaatsen op de pagina, en nu komt het mooiste, ik kan een widget daarna verslepen naar een andere plek. Zo kan ik een indeling van een pagina op een later moment volledig omgooien door de verschillende elementen te verslepen naar een nieuwe plek. Ik heb de beschikking over enkele tientallen verschillende widgets, zoals kolommen, titels, afbeeldingen, video, buttons, afstandhouders, sliders, tellers, icons, etcetera.

Elk van deze elementen kan ik naar wens aanpassen, en ik kan de weergave veranderen.

Ook kan ik de marges en vullingen (padding) aanpassen om lucht te creëeren rondom een element, ik kan het lettertype en de achtergrond vervangen. Kortom ik kan alles aanpassen om een element passend te maken in elke pagina.

In Elementor kan ik direct een responsive voorproefje bekijken hoe de pagina eruit zal zien op een ander apparaat. Zo kan ik de pagina aanpassen met bijvoorbeeld een smartphone display in gedachten. Op deze wijze kan ik Uw website maken voor elke gebruiker en voor elk type apparaat.

EN VOORAL DE ALLERLAATSTE NIEUWE TREND OP HET INTERNET, SPECIALE EFFECTEN IN TEKSTEN EN AFBEELDINGEN

Opgelet de gehele uitleg is in het Engels, maar ik heb een vertaalprogramma geprogrammeerd waar U alles kan vertalen in 110 talen.

Nog even geduld AUB

The best place to work, period.

EENDER WAT U ZOEKT

ZOEK NIET LANGER OP HET INTERNET, U VINDT HET HIER

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

3 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Intro

bottom of page