top of page

Waarom jij nooit meer over antioxidanten hoeft te denken

Prachtig en leerzaam artikel en ik vind er niets in dat ik zou kunnen tegenspreken en ook al spreekt het het nut tegen van het bijnemen van de voedingssupplementen die ik verkoop, ga ik het toch herbloggen. Er mag niet vergeten worden dat de voedingswaarde van de voeding de laatste jaren sterk achteruitgegaan is. In mijn bericht https://groetenuittienen.blog/2017/11/14/i-am-proud-ik-ben-fier/ heb ik een video toegevoegd waarom ik voedingssupplementen gebruik en bovendien zijn het natuurlijke middellen, bekijk het maar eens op mijn Blog. In elk geval bedankt voor het prachtige artikel Vriendelijke Groet Theo

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page