top of page

Verfraai Uw Blog , Social-Media… // Embellish Your Blog Social-Media…

Translate this Blog Here




xxxxxxxxxxxxxxxx

Mijn “GEHEIME” “GRATIS” Tools die ik gebruik om mijn Blog,  Social-Media, Mails enz. te verfraaien

Hoe ik bijv te werk ga,

  1. ik maak een tekening met Pablo en download

  2. Ik maak een tekst met emoi

  3. ik download de tekening naar giphy

  4. Plak daar de tekst die ik gemaakt heb met emoi

  5. ik download en breng ze op de site

  6. klik op de tekening, pas de maten aan en breng een link aan naar het bericht dat U wilt promoten

  7. Het vraagt wel wat oefening, maar probeer ze allemaal stap voor stap, het loont de moeite

Eerste

Dit gebruik ik om foto's op te laden en te bewerken, teksten toe te voegen…, probeer eens zelf de tal van mogelijkheden

KLIK OP DE LINK ONDER DE FOTO VOOR ONMIDDELLIJKE TOEGANG



Tweede

Dit gebruik ik om emoi's,  symbolen enz.toe te voegen in tekstentitels enz. probeer eens zelf de tal van mogelijkheden

KLIK OP DE LINK ONDER DE FOTO VOOR ONMIDDELLIJKE TOEGANG

Voorbeeld 🌹 / Example 🤗 🆓🆒


Derde

hier maak ik mijn giphy's

KLIK OP DE LINK ONDER DE FOTO VOOR ONMIDDELLIJKE TOEGANG



Vierde

Om Briefhoofden, Facebook-Headers, Twitter-Headers en nog veel veel meer

Voorbeeld

KLIK OP DE LINK ONDER DE FOTO VOOR ONMIDDELLIJKE TOEGANG



Ik heb deze Tips “GRATIS” aan U gegeven, helpt U nu ook andere Bloggers en gebruik de herblog-knop hier beneden. Op die manier kunnen Bloggers die U volgend ook gebruik maken van deze gratis tips.Alvast bedvia ankt in naam van “ALLE” BloggersVolg deze Blog en krijg nog meer van dergelijke tips

via Faint

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Intro

bottom of page