top of page

#Theo-Herbots | #Tienen | #Blog-#Natuurfotografie | FOTOGRAFIE-AWARDS

Van mijn hobby websites maken terug naar mijn Oude Hobby, FOTOGRAFIE

Ik heb het altijd aangenaam gevonden om websites te maken en steeds nieuwe dingen hieromtrent uit te proberen, evenwel een van mijn vroegere hobby's was fotograferen.

Echter door dramatische omstandigheden ben ik indertijd niet alleen al mijn fotomateriaal, maar erger , al mijn foto's kwijtgeraakt.

Ik was hierdoor zo ontmoedigd dat ik jarenlang geen enkele foto meer heb gemaakt.

Evenwel, aangemoedigd door de prachtige foto's die ik regelmatig te zien krijg van andere Bloggers heb ik een oude Sony-camera terug bovengehaald en alhoewel dit toestel volledig is voorbijgestreefd, de technische tekortkomingen compenseer ik door mijn oog en mijn hart voor Natuur en Landschappen en gezien ik toch alle dagen minstens 10 kilometer rondwandel, kom ik toch regelmatig prachtige dingen tegen die ik kan vastleggen.

Eerder toevallig ben ik op het internet een grote internationale Gemeenschap tegengekomen van zowel Beroepsfotografen als Amateurfotografen en alhoewel ik pas terug begonnen ben met het maken van foto's, was ik stomverbaasd van het aantal volgers dat ik op korte tijd heb gekregen en vooral het aantal Awards

Bekijk eens mijn profiel==>> en mijn website==>

 #Theo-Herbots

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

5 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page