top of page

Theo-Herbots-Fotografie | Fotochalenge

TRANSLATE THIS BLOG HERE




Ik ben zelf met verstomming geslagen omtrent mijn prestaties.

Aangemoedigd door andere Bloggers ben ik na jaren inactiviteit op 24 juli 2018 terug gestart met fotografie.

Ik heb, ondanks dat ik er zelf niet in geloofde toch enkele foto's ingediend bij Vieuwbug, de grootste organisator van Fotowedstrijden ter Wereld en ik stond verbaasd van de resultaten en reacties die ik behaald heb op nog geen maand tijd.

Het is zelfs zover dat ik heden mijn eigen foto-challenge mocht inrichten.

Bekijk het maar eeens door op de tekening hier beneden te klikken



Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page