top of page

SORRY AAN AL MIJN VOLGERS |SORRY TO ALL MY FOLLOWERS

YOU CAN FOLLOW THIS MESSAGE ON MY WEBSITE IN 110 LANGUAGES

Het zal wel heel vervelend geweest zijn voor al mijn prachtige Volgers, als zij de laatste tijd steeds geconfronteerd werden met de talrijke veranderingen op mijn Blog.

Ik heb gewoon allerlei nieuwe dingen uitgeprobeerd in verband met de laatste nieuwe technieken rond het maken van Websites.

Alles staat nog niet volledig op punt, maar er word hard aan gewerkt.

De huidige template zal ik wel blijven behouden, maar nog wel wat kleine aanpassingen hier en daar en daarna terug gewoon https://groetenuittienen.blog/, Foto's maken en op verzoek al eens een website.

Vanaf 01 september wordt dit bovendien een bijverdienste.

Wat kan er mooier zijn in het leven dan van Uw hobby een Beroep te maken.

Sinds ik begin 2011 alleen kwam te staan, ben ik beginnen te studeren rond alles wat internet aanging, vooral Websites

Dit meer om niet te piekeren omtrent de pijnen die ik opliep door het verlies van een dierbaar iemand.

Maar wat heeft men aan kennis als men het niet toepast?

Vandaar deze stap en ook vandaar de talrijke veranderingen.

Nogmaals sorry aan al mijn Volgers.

Ik hoop het goed te kunnen maken met volgende twee video's


Vriendelijk groet

Theo-Herbots (Den Theo)

PS/ BEZOEK EENS GANS DE WEBSITE KLIK ==>>HIER

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page