top of page

Mijn mooiste kerstgeschenk ooit // My most beautiful Christmas gift ever

Translate this Blog Here




Iemand  die heel ver hier vandaan woont, maar met wie ik veel contact heb via FB-Messenger, heeft me dit gestuurd.

Het roert me enorm.

Ik wil haar privacy niet schenden en zal haar naam niet noemen.

Maar dit zijn de mooie woorden







It's all alone in your houseWho is with you in your house






Who's prepreiare a food for you?

En daaronder deze twee prachtige video's van een virtuele maaltijd dat zij voor me heeft klaargemaakt.

Het roert me

In de afspeellijst hier beneden ziet U eerst een paar korte video's zoals ik ze van haar FB-Messenger heb gehaald (daardoor zijn ze zo kort, maar ook al zijn ze kort de betekenis er van zegt genoeg, in de afspeellijst heb ik dan twee passende video's bijgevoegd


  1. xxxxxxxxxxxxxxxxxx


  2. Zou dit een antwword kunnen zijn op en artikel dat ik eerder geschreven heb

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page