top of page

I AM PROUD // IK BEN FIER

Translate this Blog Here




Ik ben ooit rijk “GEWEEST” en had toen “HEEL VEEL VRIENDEN”

Tot op het ogenblik dat mijn eerste vrouw me na 26 jaar huwelijk in de steek liet voor een andere man.

Bij de daaropvolgende echtscheiding, verloor ik  “MIJN HUIS EN MIJN GELD”  waar ik mijn hele leven voor gespaard had.

En…..

Ik verloor ook “MIJN VELE VRIENDEN”

MAAR..

Dan kwamen er vrienden waar ik het nooit van gedacht had.

Vrienden die me totaal onvoorwaardelijk gesteund  hebben op voor mij zeer moeilijke ogenblikken.

IK WAS

Dan wel niet rijk meer maar kon nog wel goed leven

TOT

Ik begin 2011 na een een verkeerde doktersdiagnose, een zware operatie diende te ondergaan, met zware financiële en medische gevolgen

IK KWAM

IN EEN BITTERE ARMOEDE TERECHT;

De financiële gevolgen waren zo groot dat iedereen dacht dat ik er nooit meer zou uitgeraken.

MAAR IK VOND MIJN KRACHT IN MIJN GELOOF

Ja ik ben Gelovig en ik durf daar voor uit te komen. Ik weet het, het is in het verleden meermaals gebleken dat als ik daar voor uitkom op het internet, er vele van mijn volgers op het internet onmiddellijk afhaken, maar diegenen die blijven zijn mijn echte “VRIENDEN”

DAAROM

Voeg ik de video bij hoe ik tot HET GELOOF gekomen ben

Het is wel in het Nederlands, maar voor mijn vele anderstalige vrienden op het internet heb ik speciaal een video gemaakt hoe je de video  kunt vertalen in eigen taal, daarna voeg ik mijn getuigenis toe

Hier de video over hoe ik tot het Geloof gekomen ben

NA DE ZWARE OPERATIE

Heb ik het moeilijk gehad  om de levensnoodzakelijke voedingsstoffen nog op te nemen.

Meer hieromtrent in de video hier beneden. Ik spreek daarin over Ganoderma-Lucidum, omdat ik toen de producten van Rain-Intenational nog niet kende. Nu combineer ik beide in mijn voedingsschema. Zowel de producten van Rain als van Organogold.

Meer hieromtrent kan je terugvinden onderaan dit bericht

VANDAAG   KONDIG IK MET FIERHEID AAN

IK HEB HET GEHAALD !!!!

IK BEN UIT DE ARMOEDE

Ik heb er veel voor gedaan, ik heb jaren lang geen wagen gehad.

Ik heb vijf jaar na mekaar de winter doorgebracht zonder verwarming om geld te besparen. (de video hierboven is gemaakt tijdens de winter en u ziet hoe ik binnen zat met een dikke jas  aan.)

Ik heb jarenlang gestudeerd hoe websites te maken en alles rond MLM

EN DAT IS HET DAN

HIER BENEDEN KONDIG IK MIJN NIEUWE ZAAK AAN

Het  eerste is een nieuw #Social-Media dat “ANDERS” is dan “ANDERE”, waar ik contacten kan leggen zoals op andere #Social-Media, maar waar ik om identiek hetzelfde te doen als op andere #Social-Media nog wordt voor betaald.

De andere , het “HOE” en “WAAROM” heb ik hierboven reeds uitgelegd


My business opportunities

Ik ga er geen uitleg over geven








MIJN EERSTE ZAAK (MIJN PARADEPAARDJE) KLIK ➡️ HIER ⬅️

In de video  in de link  hier beneden wordt uitleg gegeven hoe U geld kunt verdienen door pakketten aan te kopen. Ikzelf heb dat “NIET” gedaan (ik had het geld niet), ik heb me gewoon “GRATIS”  ingeschreven, heb een profiel aangemaakt, vrienden uitgenodigd, gewoon actief bezig  geweest zoals op andere Social-Media, heb zo punten vergaard en met die punten mijn zaak opgebouwd.

U bent natuurlijk vrij om een andere weg te volgen en pakketten aan te kopen, op die manier gaat het natuurlijk veel sneller en binnen de kortste keren heeft U die investering ruimschoots terugverdiend.

Bekijk het maar eens, bekijk de video in de link hier beneden

“GRATIS”🆓 lid ☑️ worden en meer uitleg 🔠 ➡️HIER⬅️






MIJN TWEEDE ZAAK KLIK ➡️ HIER ⬅️

Opgelet, klik na het inloggen rechtsboven in het menu op het icoon om land en taal te selecteren)








MIJN DERDE ZAAK KLIK ➡️ HIER ⬅️

Opgelet, klik na het inloggen rechtsboven in het menu op het icoon om land en taal te selecteren)

VERGEET NIET OM IN TE SCHRIJVEN OP DE NIEUWSBRIEF

MIS NOOIT MEER ONZE NIEUWTJES

MIJN DANK VIDEO VOOR UW BEZOEK ➡️ HIER ⬅️

Vragen of opmerkingen?


via Riff

xxxxxxxxxx

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

4 weergaven0 opmerkingen
bottom of page