top of page

Al wat ik mis is Liefde ❤️️💘👄 // All i miss is Love ❤️️💘👄 BERICHT ➡️👉👁👈⬅️

Translate this Blog Here






Theo Herbots Alles wat ik nodig heb

Sinds ik begin 2011 alleenstaande geworden ben mis ik wel de warmte der https://groetenuittienen.blog/, maar ik heb toch nooit meer de stap kunnen zetten naar een nieuwe relatie

Ik heb heel vaak de eerste video afgespeeld, maar stilaan, hoe moeilijk ook, begin ik uit mijn rouwproces te raken en begin ik steeds meer en meer andere liefdes-songs te spelen, songs die me doen terugdenken aan mooie momenten, mooie momenten die ik nog steeds mis, maar waar ik me stilaan begin aan te koesteren, vandaar de tweede lijst die ik constant ga aanvullen.

Als ik overdag door mijn prachtige stad #Tienen ga voel ik de warmte en de https://groetenuittienen.blog/ van de vele mensen die me aanspreken, daarbuiten ontvang ik ook heel veel https://groetenuittienen.blog/ van mijn hond Jefke, die aanvoelt op welke momenten dat ik het moeilijk heb, maar toch 's avonds bekruipt me nog vaak de eenzaamheid en dan zoek ik mijn troost en afleiding hier op mijn Blog, waar ik van zovele mensen wereldwijd prachtige reacties binnenkrijg en heel veel likes geven op mijn berichten en pagina's

Ik hou me sterk met video's zoals hier beneden

ik blijf geloven dat het goede geven, ook het goede aantrekt zoals in de video hier

Mijn dank aan allen, hier beneden de video die ik bijna dagelijks afspeelde na het heengaan van M. en daaronder de tweede video die ik vaak afspeelde, de video die de openingsdans was bij ons huwelijk

Ik Geloof Ook al zitten we in een tijd van Luxe en comfort waar iedereen zich van Het Geloof afkeert, ook al worden mensen die geloven uitgelachen en beschimpt, ook al durven velen die nog wel geloven er niet meer voor uit te komen, toch zet ik hier de video hoe ik tot Het Geloof gekomen ben hier beneden.

Want geloof me, “BIDDEN HELPT”

Als ik het moeilijk heb met mijn pijn en verdriet dat niemand ziet , dan….dan… bid ik

Een video die me ook helpt

Het is niet omdat er zoveel onrecht verdriet en pijn in de wereld is

Ik geloof dat ik mijn Pijn, Verdriet en tegenslagen zal overwinnen en dat ik zal herrijzen uit alle pijn zoals in de video hier beneden

Ik ben begonnen met een video-reeks op You-Tube

Love, Joy and Happiness

Deze zal regelmatig worden aangevuld


Vriendelijke groet en nog heel veel https://groetenuittienen.blog/ van

via Black

PS. bekijk de foto's van Jefke mijn Duitse Dog Klik ==>>HIER





G

M

T

Taal herkennen Afrikaans Albanees Arabisch Armeens Azerbeidzjaans Baskisch Bengaals Birmaans Bosnisch Bulgaars Catalaans Cebuano Chichewa Chinees (ver) Chinees (trad) Deens Duits Engels Esperanto Ests Fins Frans Gallicisch Georgisch Grieks Gujarati Haïtiaans Creools Hausa Hebreeuws Hindoestaans Hmong Hongaars Iers Igbo IJslands Indonesisch Italiaans Japans Javaans Jiddisch Kannada Kazachs Khmer Koreaans Kroatisch Lao Latijn Lets Litouws Macedonisch Malagasi Malayalam Maleis Maltees Maori Marathi Mongools Nederlands Nepalees Noors Oekraïens Oezbeeks Perzisch Pools Portugees Punjabi Roemeens Russisch Servisch Sesotho Sinhala Slovaaks Sloveens Soedanees Somalisch Spaans Swahili Tadzjieks Tagalog Tamil Telugu Thai Tsjechisch Turks Urdu Vietnamees Wels Wit-Russisch Yoruba Zoeloe Zweeds Afrikaans Albanees Arabisch Armeens Azerbeidzjaans Baskisch Bengaals Birmaans Bosnisch Bulgaars Catalaans Cebuano Chichewa Chinees (ver) Chinees (trad) Deens Duits Engels Esperanto Ests Fins Frans Gallicisch Georgisch Grieks Gujarati Haïtiaans Creools Hausa Hebreeuws Hindoestaans Hmong Hongaars Iers Igbo IJslands Indonesisch Italiaans Japans Javaans Jiddisch Kannada Kazachs Khmer Koreaans Kroatisch Lao Latijn Lets Litouws Macedonisch Malagasi Malayalam Maleis Maltees Maori Marathi Mongools Nederlands Nepalees Noors Oekraïens Oezbeeks Perzisch Pools Portugees Punjabi Roemeens Russisch Servisch Sesotho Sinhala Slovaaks Sloveens Soedanees Somalisch Spaans Swahili Tadzjieks Tagalog Tamil Telugu Thai Tsjechisch Turks Urdu Vietnamees Wels Wit-Russisch Yoruba Zoeloe Zweeds

Spraakfunctielimiet is 200 tekens


Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page