top of page

Zelf een website bouwen? verneem alles bij Theo Herbots // Create your personal website yourself? L

Ik ben heel mijn leven reeds heel actief geweest op heel veel verschillende vlakken, dat kan U merken in de verschillende categorieën hier op deze site.

Waar ik het in dit Blog-bericht vooral ga over hebben, zijn mijn studies rond

het maken van websites

Ik heb heel veel gestudeerd rond

  1. E-mail-marketing,

  2. Social-Media-Marketing,

  3. Netwerkmarketing,

  4. Multilevel-Marketing,

  5. SEO,

  6. Internal-Linkbuilding,

  7. External-Linkbuilding,

  8. En nog veel meer,

Maar, dit alles heeft enkel zin als men ook over een goede website beschikt, want uiteindelijk is wat ik hierboven opnoem enkel en alleen bedoeld om bezoekers naar uw website te krijgen, om welke reden dan ook, om Producten te promoten, om een activiteit aan te kondigen, gewoon om wat aandacht te krijgen.

Maar al dat werk heeft géén zin als de bezoekers op een website terechtkomen waar zij onmiddellijk afhaken.

Mensen die veel op het internet actief zijn, zijn zo verwend geraakt met allerlei nieuwe dingen, nieuwe evoluties; er zijn zoveel mooie (maar meestal zeer dure) sites dat U écht iets moet kunnen aanbieden dat aandacht trekt, dat zij grondig bekijken, zich inschrijven op de nieuwsbrief, U liken op de Social-Media.

Ik ben bezig met het zelf maken van een cursus volgens de volledig nieuwe en laatste trends.

Ondertussen raad ik U aan om één van de cursussen hier beneden te volgen die ik speciaal voor U geselecteerd heb.

Geef géén massa’s geld uit voor iets dat U zelf kunt.

Succes

Hier beneden reeds een Nederlandstalige cursus die ik aanbeveel, er volgt eerstdaags een Engelstalige en een Nederlandstalige


Probeer het “GRATIS”


animatedarrowdown1


728x90 banner

Groetjes

Theo Herbots

xxxxxxxx

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

コメント


bottom of page