top of page

Wilt U Uw Blog “GRATIS” in de kijker? // Do you want to have your blog “FREE&#8221

Heeft U een Blog met

  1. Prachtige Foto’s?

  2. Reisverhalen?

  3. Toerisme?

  4. Wilt U deze Blog in de kijker zetten?

HET KAN !!!!

Geef gewoon een reactie, hier beneden, een korte beschrijving van jouw Blog een link naar jouw beste bericht

Ik neem een kijkje en herblog Uw bericht

Het enige wat ik vraag, is dat U de Herblog-Knop hier beneden ook zou willen gebruiken, op die manier verspreiden we allemaal de prachtige Blogs van anderen en helpen we mekaar om onze Blogs te promoten en in de kijker te zetten.

Voorlopig doe ik het nog maar enkel in de rubrieken hier beneden weergegeven, maar naar de toekomst toe zullen deze rubrieken stelselmatig worden uitgebreid

Nieuwe Rubriek, Fotografie, KLIK OP DE TEKENING VOOR TOEGANG

PS. U zult enkel de titel van de berichten zien, klik op de titels om de foto’s te bekijken


Nieuwe Rubriek, in deze rubriek zullen ook eens andere steden in de kijker worden gezet

KLIK OP DE TEKENING VOOR TOEGANG

PS. U zult enkel de titel van de berichten zien, klik op de titels om de foto’s te bekijken


𝕥𝕠𝕖𝕘𝕒𝕟𝕘, 𝕒𝕔𝕔𝕖𝕤𝕤 𝕜𝕝𝕚𝕜 ➽ 𝕙𝕚𝕖𝕣 ☑️

Omdat Tienen een Toeristische plaats is en omdat ik als Auteur van deze site hou van prachtige reisverhalen, ga ik vanaf nu ook een rubriek reisverhalen brengen, Klik op de tekening hier beneden om deze verhalen te lezen, er zullen er regelmatig bijkomen.Houdt U ook van dergelijke verhalen? Schrijf U in op de nieuwsbrief en U zult er regelmatig ontvangen, totaal vrijblijvend

Bekijk in de video hier beneden waarom reizen, deze video is weliswaar in het Engels, maar ik denk niet dat voor mensen die graag reizen dit een probleem zal zijn


Bron: Meddle

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave

Comentarios


bottom of page