top of page

Wie wordt mijn 100ste Blog-Volger ? Who Becomes My 100th Blog Follower?

You can translate this message on my blog

Sedert ik deze Blog beginnen te schrijven ben begin maart 2017, heb ik reeds meer dan 3400 inschrijvingen op de nieuwsbrief.

Maar wat voor mij zeer belangrijk is, is dat ik nu reeds, tegen alle verwachtingen in 81 andere WordPress-Bloggers heb die mij volgen Regelmatig, likes geven en commentaren.

Dus verwacht ik dat het niet lang meer zal duren of ik zit aan nummer

❶⓿⓿-𝐭𝐡 𝐛𝐥𝐨𝐠 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫 ⁉️💌🥇

Wie wordt het?

𝕙𝕚𝕛 🏃 / 𝕫𝕚𝕛 💃 𝕫𝕒𝕝 𝕕𝕚𝕖 𝕕𝕒𝕘 𝕤𝕡𝕖𝕔𝕚𝕒𝕒𝕝 𝕚𝕟 𝕕𝕖 𝕓𝕝𝕠𝕖𝕞𝕖𝕥𝕛𝕖𝕤 🌺🌷🌹

ⓦⓞⓡⓓⓔⓝ  ⓖⓔⓩⓔⓣ 💥🏆😘

Vriendelijke Groet

Theo Herbots de voice from #Tienen

Bron: Pink

Bewaren

Bewaren

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page