top of page

Wie is Theo Herbots?

Ik ben niet fier dat ik alcoholist ben, maar ik ben wel fier dat ik er iets aan gedaan heb

Dit is geen Blog waar ik verwijten ga maken naar mensen die alcohol gebruiken, maar wel een middel voor diegenen die de alcohol niet meer onder controle hebben en daar hun eigen leven, maar nog erger het leven van diegenen die hun dierbaar zijn, mee verwoesten.

Ik ga hier geen verwijten maken naar anderen toe, gewoon over mezelf schrijven, wat er is misgelopen in mijn alcohol-gebruik, wat de gevolgen geweest zijn, hoe mijn leven ontaard is in een hel voor mezelf, maar ook voor anderen; hoe ik uiteindelijk tot de nuchterheid gekomen ben en uiteindelijk het geluk van de nuchterheid heb leren kennen.

Ik hoop met deze getuigenis andere alcoholisten te kunnen wakker schudden en hun te bevrijden uit de hel van de verslaving en dat zij ook uiteindelijk het geluk van de nuchterheid leren kennen

Schrijf U in op de nieuwsbrief en U blijft automatisch op de hoogte van mijn boeiende levensgeschiedenis, waar ik het niet alleen zal hebben over alcoholisme, maar ook over andere getuigenissen.

Alvast bedankt voor het lezen van deze mail

Vriendelijke groet

Theo Herbots

2 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page