top of page

Waarom Theo Herbots liefhebben? Why love Theo Herbots?

You can read this message in 56 languages on my Blog

Ik ben ooit bevangen geweest door


Hoogmoed Ik voelde me steeds beter dan iemand anders die minder materiële dingen hadden dan ik

Hebzucht Ik wou steeds meer luxe en comfort

Jaloezie Ik was jaloers op diegenen die meer materiële bezittingen hadden dan ik

Drankzucht

Ik zocht kracht en energie in de drank, veil op de verkeerde vrienden, gaf geen normale reacties meer, redeneerde niet meer logisch Dit werd uiteindelijk mijn totale ondergang. Ik kreeg diegenen tegen mij

  1. die ik minachtte

  2. Waar ik jaloers op was En ik verloor alles, mijn materiële rijkdom, mijn gezin, mijn vrienden.

Maar dan…. ik stopte met de alcohol, begon het twaalfstappen-programma van AA te volgen

animaatjes-liefde-74527

En…. ik leerde andere mensen kennen, andere vrienden. Mensen die mij hielpen, begrip voor me hadden en bijstonden. Vooral via het internet

Mensen die me Vriendschap en liefde geven, mensen om van te houden

Mensen waar ik ook van hou en alles voor doe

En dat is de reden waarom U van mij kunt houden, omdat ik elke vorm van liefde beantwoord met gans mijn hart en gans mijn ziel.

Daarom


LOVE ME



25Bewegende pijl

Vriendelijke Groet

Write a new post in response to today’s one-word prompt. Not sure how to participate? Here are the steps to get started.

Bron: Fierce

2 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page