top of page

Waarom lid worden Blogging-Meetup ? // Why Join Blogging Meetup?

You can read this message on my blog in 110 languages

Op vraag van verschillende van mijn vele Blogbezoekers, waarom ik in de sitebar zoveel lidmaatschappen opgeef, geef ik hier het antwoord.

  1. Door lid te worden van verschillende media, andere dan Facebook, Twitter, Linkedin, Google+ enz. komt U in contact met andere Bloggers wereldwijd.

  2. Zij geven mekaar vaak heel wat nuttige informatie en tips door

Vandaag het eerste in de rij dat ik ga doorgeven, Bloggin-Meetup.

Klik op de link voor meer info (het is wel in het Engels, maar ik denk niet dat dit voor veel Bloggers een probleem zal geven

Voor Onmiddellijke Toegang tot de informatie ==>>KLIK HIER

Morgen geef ik informatie over een ander lidmaatschap

Bron: Imaginary

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page