top of page

VIDEO Blanke Genocide in Zuid-Afrika // VIDEO Caucasian Genocide in South Africa


c6l0q5wxaaaqo1w

Video English / Dutch Text can be read on my blog in 110 languages

Reeds van kindsbeen af ben ik steeds geboeid geweest door Zuid-Afrika niet alleen omwille van zij prachtige landschappen maar ook door zijn cultuur.

Als Vlaamse Boerenzoon was ik geboeid hoe die eerste Nederlandse (en ook vele Vlaamse) boeren de armoede van hun land ontvluchtten om daar in dat verre Zuid-Afrika een nieuw leven te beginnen.

Van op deze site wou ik niet alleen het Toerisme in #Tienen promoten, maar door ook andere landen te promoten meer aandacht te krijgen voor #Tienen.

Ik heb in mijn categorie https://groetenuittienen.blog/category/in-de-kijker-zuid-afrika/ reeds een paar prachtige Blogs van Afrikaners binnengekregen en nu vandaag ontvang ik de video hierboven. was me dat effe schrikken. Ik heb getwijfeld om dit te publiceren, maar als het werkelijk zo is dat deze mensen zo in de steek gelaten worden dan moet gans de wereld dit weten.

Geef massaal jullie reacties hier beneden  en deel wereldwijd op de Social-Media.

Ten tijde van de aparteit werd wereldwijd om sancties geschreeuwd, waar zijn de schreeuwers van Toen ???

ik ga eerstdaags meer publiceren omtrent de geschiedenis en de levenswijze van De Afrikaners

Bron: Illusion

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comments


bottom of page